Departament: Administrativ și Imobiliare (Facilities)
Monitorul Oficial, Partea I, nr. 683, 684 si 685 - 3 octombrie 2012
Pentru a ști ce proprietăți își schimbă statutul (de exemplu, dacă nu mai sunt monumente istorice) sau sunt transferate între instituții publice, informații utile pentru planificarea spațiilor sau pentru afacerile imobiliare.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 683, 684 si 685 din 3 octombrie 2012 au fost publicate: Citește articolul
Ordinul MAI nr. 232/2012 - aprobarea alocarii unor sume pentru cofinantarea lucrarilor de investitii in vederea reabilitarii sistemelor centralizate de alimentare cu energie termica a localitatilor
Entitățile responsabile de gestionarea și mentenanța rețelelor de termoficare sau a infrastructurii publice ar fi direct interesate de finanțarea disponibilă pentru modernizarea acestora.
Ordinul Ministerului Administratiei si Internelor nr. 232/2012 privind aprobarea alocarii unor sume pentru cofinantarea lucrarilor de investitii in vederea reabilitarii sistemelor centralizate de alimentare cu energie termica a localitatilor, conform programului "Termoficare 2006-2015 caldura si confort" a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 682, din 2 octombrie 2012. Citește articolul
Statul vrea investitori germani pentru reabilitarea locuintelor
Proiectele de 'reabilitare termica a locuintelor' și 'infrastructura de utilitati publice' sunt direct legate de gestionarea proprietăților, a clădirilor și a utilităților, domenii în care acest departament are un interes specific.
Programele gestionate de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului ofera multe oportunitati de investitii pentru oamenii de afaceri, deoarece exista multe proiecte cu finantare europeana, a afirmat, marti, Marcel Ioan Bolos, secretar de stat in MDRT, la intalnirea membrilor Camerei de Comert si Industrie Romano-Germana. Citește articolul
Ce scriu ziarele astazi?
La iarna, intretinerea se va scumpi accelerat si de ce ne obliga Guvernul sa folosim cardul
Pentru că gestionează costurile cu utilitățile pentru clădirile companiei și este interesat de evoluția pieței imobiliare (chirii, proprietăți) pentru spațiile de birouri sau depozite.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Monitorul Oficial, Partea I, nr. 681 si 682 - 2 octombrie 2012
Departamentul este interesat de deciziile legate de proprietăți, în special de cele referitoare la clasificarea imobilelor ca monumente istorice, deoarece acestea pot influența modul în care companiile își gestionează sau dezvoltă proprietățile, precum și de planurile de infrastructură.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 681 si 682 din 2 octombrie 2012 au fost publicate: Citește articolul
Nedemolabilii: colosi ilegali greu de pus la pamant
Pentru că se ocupă direct de gestionarea și construirea proprietăților, acest departament trebuie să știe ce probleme pot apărea cu avizele de construcție și cum pot fi afectate clădirile în care își desfășoară activitatea o companie.
Desi au fost declarate ilegale in justitie, doua proiecte imobiliare din Iasi si Bucuresti, mallul Palas si turnul Cathedral Plaza, fac in continuare umbra domeniului public. Motivul este simplu: autoritatile se feresc sa aplice legea si sa darame constructiile in spatele carora se afla interese de zeci si chiar sute de milioane de euro. Citește articolul
Din 2013 vom plati mai mult pentru taxa auto. Cursul valutar la care se va calcula a fost majorat cu peste 5%
Acest departament gestionează flota de mașini a firmei, iar taxa de poluare este un cost administrativ direct care trebuie luat în calcul în bugetul și administrarea parcului auto.
2 Octombrie 2012 | 11 | 7607 | Timp de citire: 1 min.
Valoarea in lei a taxei de poluare este calculata pe baza cursului de schimb valutar stabilit in prima zi lucratoare a lunii octombrie din anul precedent, publicat in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene. Publicat luni, 1 octombrie, cursul valutar pe care il vom utiliza in 2013 este cu 5,16% mai mare decat cel actual. Citește articolul
(P) Revnic & Asociatii, firma de top din vestul tarii, alege KeyVision pentru cresterea eficientei
Soluția software simplifică multe sarcini administrative, cum ar fi gestionarea clienților și a dosarelor. Prin adoptarea unui sistem SaaS, se elimină și necesitatea de a investi în servere și alte echipamente IT, ceea ce poate reduce responsabilitățile administrative și de mentenanță a spațiilor.
Revnic & Asociatii, una dintre primele societati de avocati din Cluj Napoca si o firma de referinta din vestul tarii, a implementat solutia software KeyVision pentru cresterea eficientei si sporirea gradului de coordonare dintre avocati. Decizia vine ca urmare a necesitatii gestionarii unui volum mare de informatii, cat si datorita nevoii tot mai stringente de a avea acces la rapoarte detaliate si la zi privind activitatea derulata. Citește articolul
HG nr. 950/2012 - stabilirea beneficiarilor de ajutoare alimentare destinate categoriilor de persoane cele mai defavorizate din Romania
Gestionarea depozitelor unde sunt stocate ajutoarele alimentare și buna organizare a punctelor de distribuție sunt aspecte administrative și de gestionare a spațiilor care interesează acest departament.
Hotararea Guvernului nr. 950/2012 pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 600/2009 privind stabilirea beneficiarilor de ajutoare alimentare care provin din stocurile de interventie comunitare destinate categoriilor de persoane cele mai defavorizate din Romania si atributiile institutiilor implicate in planul european a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 678, din 28 septembrie 2012. Citește articolul
Decrete semnate de presedintele Romaniei in data de 28 septembrie
Reglementările privind profesia de geodez sunt importante pentru gestionarea proprietăților, a terenurilor și a proiectelor de construcții ale unei companii.
Presedintele Romaniei, Traian Basescu, a semnat vineri, 28 septembrie 2012, sase decrete, si anume: Citește articolul










