Departament: Administrativ și Imobiliare (Facilities)
Destinatii turistice recomandate de Blue Air
Stuttgart, centrul tehnologic al Europei
Acest departament se ocupă de organizarea călătoriilor de afaceri, rezervări și oferirea de informații practice angajaților care vizitează un oraș, iar articolul oferă ghidare utilă privind transportul, locurile de luat masa și atracțiile.
Asezat in Alpii Schwabische la marginea Padurii Negre, Stuttgart este orasul natal al brandului Mercedes Benz. Metropola are multe lucruri de oferit, fie ca este vorba de cele patru castele, faimoasa proprietate Weissenhof sau de Turnul Televiziunii. Cea mai notabila trasatura a orasului este insa atmosfera prietenoasa si ospitalitatea. Citește articolul
Utilizarea tehnologiei "cloud computing" ar putea suplimenta cu 600 mld. euro PIB-ul UE
Acest departament este interesat de reducerea necesarului de spațiu fizic pentru echipamente IT, lucru posibil prin utilizarea cloud computing-ului, ceea ce poate duce la economii de costuri cu chiria sau întreținerea.
UE propune o strategie pentru utilizarea pe scara mai larga a modelului informatic "cloud computing", o tehnologie care nu este valorificata pe deplin in intreprinderile din Europa. Potrivit Comisiei Europene, strategia include un set unic de norme si ar putea determina cresterea PIB-ului UE cu 160 de miliarde de euro pe an, pana in 2020. Citește articolul
UPDATE Bursa locurilor de munca pentru absolventi are loc astazi. Vezi in ce domenii sunt cele mai multe oferte
Departamentul Administrativ și Facilities este interesat de disponibilitatea forței de muncă pentru posturi de pază și securitate, precum și pentru lucrări de construcții sau întreținere, esențiale pentru buna funcționare a clădirilor și spațiilor companiei.
Bursa locurilor de munca pentru absolventi se va desfasura in 28 septembrie 2012, la nivelul a 83 de agentii judetene pentru ocuparea fortei de munca, anunta Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM) pe pagina proprie de internet. Pana in prezent, aproape 2.000 agenti economici au confirmat participarea la eveniment, punand la dispozitia celor interesati aproape 20.000 de posturi.
Citește articolulCEDO sanctioneaza Romania pentru neretrocedarea bunurilor Bisericii Romano-Catolice
Pentru cei care gestionează proprietăți sau clădiri, e important să știe cum decurg procesele de restituire sau de contestare a dreptului de proprietate, mai ales când există întârzieri sau probleme legale, cum s-a întâmplat în cazul acesta.
Romania va plati 15.000 euro daune morale Arhiepiscopiei Romano-Catolice Alba Iulia, statul fiind sanctionat de Curtea Europeana a drepturilor Omului pentru incalcarea dreptului la proprietate. Citește articolul
Ce scriu ziarele astazi?
Micii producatori se feresc de banci si rata bancara versus chirie
Oferă informații despre piața imobiliară, investiții mari și tendințe care pot influența deciziile legate de spațiile de birouri, depozite sau alte proprietăți ale companiei.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Din 2013 intalnirea cu un mediator va fi obligatorie inainte de proces
Personalul responsabil cu administrarea proprietăților sau a spațiilor imobiliare trebuie să știe cum se rezolvă disputele legate de proprietate, granițe sau vecini prin mediere.
28 Septembrie 2012 | 69 | 29175 | Timp de citire: 3 min.
Incepand de anul viitor, justitiabilii, indiferent ca sunt persoane fizice sau juridice, vor fi obligati sa participe la o sedinta de informare privind medierea inainte de a ajunge in fata instantei de judecata. Aceasta formalitate prealabila unui proces este gratuita si nu implica parcurgerea intregii proceduri de mediere. Citește articolul
Ordinul MMFPS nr. 2.298/2012 - aprobarea Procedurii-cadru de evaluare a persoanelor adulte in vederea incadrarii in grad si tip de handicap
Acest departament se ocupă de amenajarea și gestionarea spațiilor de lucru. Știind cum sunt clasificate persoanele cu handicap, poate planifica și implementa mai bine adaptările necesare în clădiri sau birouri (de exemplu, rampe de acces, toalete adaptate) pentru a respecta cerințele legale și pentru a le face accesibile tuturor angajaților.
Ordinul Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale nr. 2.298/2012 privind aprobarea Procedurii-cadru de evaluare a persoanelor adulte in vederea incadrarii in grad si tip de handicap a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 672, din 26 septembrie 2012. Citește articolul
Dobanda cheie, mentinuta la 5,25% pe an
Departamentul responsabil cu achizițiile sau gestionarea proprietăților imobiliare este interesat de dobânzi, deoarece acestea influențează costurile de finanțare pentru cumpărarea sau dezvoltarea de noi spații.
Consiliul de Administratie al Bancii Nationale a Romaniei a decis joi sa pastreze rata dobanzii de politica monetara la 5,25% pe an, informeaza un comunicat de presa remis redactiei. Valoarea dobanzii cheie se pastreaza la acest nivel pentru a saptea luna consecutiv. Citește articolul
De ce vom plati in continuare dobanzi mari si ce trebuie sa faca Romania pentru ca investitorii sa creeze locuri de munca bine platite
Vânzarea combinatelor Mechel implică proprietăți industriale mari, iar departamentul ar putea fi interesat de tendințele pe piața imobiliară industrială sau de potențiale oportunități de relocare/extindere.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Monitorul Oficial, Partea I, nr. 672, 673 si 674 - 26 septembrie 2012
Actualizează informații despre proprietăți ale statului, important pentru firmele care fac afaceri cu imobile sau gestionează terenuri.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 672, 673 si 674 din 26 septembrie 2012 au fost publicate: Citește articolul










