Departament: Administrativ și Imobiliare (Facilities)
La ce preturi au ajuns locuintele noi din intreaga tara
Acest departament gestionează proprietățile companiei și ar putea fi interesat de prețurile garsonierelor noi pentru a evalua costurile de închiriere sau achiziție a unor spații mici pentru angajați, oaspeți sau birouri auxiliare.
Preturile apartamentelor noi au scazut in ultimii ani cu valori cuprinse intre 26,5% si 54%, conform indicelui imobiliare.ro, in cele mai multe cazuri acestea aproape ca s-au injumatatit. Citește articolul
Ce scriu ziarele astazi?
Ce banci iti dau castigurile cele mai mari si la ce preturi au ajuns locuintele noi in tara
Acest departament urmărește prețurile locuințelor noi și dezvoltările urbane pentru a înțelege tendințele pieței imobiliare, ceea ce poate influența deciziile privind achiziția, închirierea sau extinderea spațiilor companiei, precum și modul în care sunt administrate proprietățile companiei.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Decizia ANSPDCP nr. 52/2012 - prelucrarea datelor cu caracter personal prin utilizarea mijloacelor de supraveghere video
Acest departament se ocupă de gestionarea clădirilor și spațiilor companiei, inclusiv de instalarea și amplasarea fizică a camerelor de supraveghere, și trebuie să știe unde și cum este permisă montarea acestora pentru a respecta legea.
Decizia Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal nr. 52/2012 privind prelucrarea datelor cu caracter personal prin utilizarea mijloacelor de supraveghere video a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 389, din 11 iunie 2012. Citește articolul
Salans, la aniversarea de 15 ani in Romania: Au fost ani intensi, in care a trebuit sa ne adaptam la cerintele unei piete in permanenta schimbare
Deși nu este un focus principal, menționarea expertizei în 'drept imobiliar' poate fi de interes pentru departamentul care gestionează proprietățile și spațiile companiei, în cazul în care ar avea nevoie de consultanță juridică pentru achiziții, închirieri sau alte tranzacții imobiliare.
Firma internationala de avocatura Salans implineste 15 ani de la intrarea pe piata din Romania, perioada in care a oferit consultanta in cadrul unor proiecte care au schimbat peisajul de business autohton. Citește articolul
Angajatii pot fi supravegheati la locul de munca. Afla in ce situatii se pot monta camere video
Se ocupă de montarea și întreținerea camerelor, asigurându-se că acestea sunt amplasate corect în spațiile permise și nu încalcă intimitatea angajaților sau a altor persoane.
Angajatii pot fi supravegheati video, insa nu si in birourile in care isi desfasoara activitatea la locul de munca, se arata intr-un act normativ publicat recent in Monitorul Oficial. De asemenea, conform documentului, camerele video se monteaza doar in locuri vizibile, fiind interzisa amplasarea acestora in locuri ascunse. Citește articolul
Ce vehicule nu trebuie inmatriculate
Acest departament de obicei se ocupă cu administrarea parcului auto al companiei, inclusiv cu formalitățile de înregistrare și documentele necesare pentru vehiculele deținute.
12 Iunie 2012 | 26 | 36295 | Timp de citire: 2 min.
Inainte de pune un vechicul in circulatie, acesta trebuie inmatriculat, potrivit prevederilor din Codul rutier. Cu toate acestea, exista cateva categorii de autovehicule care nu trebuie inmatriculate pentru a putea circula. Citește articolul
Noi prevederi referitoare la impozitul pe venit. De cand se aplica?
Acest departament gestionează flota de mașini a companiei și cheltuielile aferente (combustibil, întreținere), deci este important să știe cum pot fi deduse aceste costuri din punct de vedere fiscal pentru o bugetare și gestionare eficientă.
Modificarile recente ale Codului fiscal au adus cateva noutati importante in ceea ce priveste impozitul pe venit. Spre exemplu, s-a limitat dreptul de deducere a cheltuielilor aferente vehiculelor pe care le utilizeaza persoanele care defasoara activitati independente si s-au stabilit noi reguli in ceea ce priveste impozitarea castigurilor din transferul titlurilor de valoare. Citește articolul
Popovici Nitu & Asociatii, premiata de 2 ori la Gala Avocatilor
Menționează achiziții de proprietăți imobiliare de către companii mari, aspecte relevante pentru departamentul care gestionează activele imobiliare și infrastructura unei organizații.
Casa de avocatura Popovici Nitu & Asociatii a fost premiata de Ziarul Financiar in cadrul Galei Avocatilor, organizata marti seara la Hotelul Radisson din Bucuresti. Citește articolul
Tuca Zbarcea & Asociatii, avocatii cu cele mai multe voturi in ghidul american "Best Lawyers"
Acest departament se ocupă cu gestionarea proprietăților companiei (cumpărare, închiriere, vânzare) și are nevoie de consultanță juridică de top în drept imobiliar. Cunoașterea firmelor de avocatură specializate în acest domeniu este crucială.
"Best Lawyers" este publicatia cu cea mai indelungata traditie in inventarierea performerilor in diverse domenii ale dreptului din 70 de jurisdictii. Nominalizarile reflecta opiniile membrilor comunitatii juridice, culese in cadrul unui amplu sondaj privind cei mai buni avocati din jurisdictia respectiva. Lansata la mijlocul saptamanii trecute, a doua editie dedicata Romaniei include zeci de avocati in 18 domenii ale dreptului. Citește articolul
Drepturile chiriasilor
Este crucial pentru gestionarea spațiilor companiei, inclusiv a sediilor și facilităților, oferind informații despre drepturile și responsabilitățile în relația cu proprietarii, reparații și continuitatea contractelor de închiriere a bunurilor imobile.
In cuprinsul acestui articol vom avea in vedere drepturile chiriasilor in contractele de inchiriere de bunuri imobile, din perspectiva reglementarilor aplicabile potrivit noului Cod Civil, proprietarul bunului imobil ce face obiectul contractului de inchiriere urmand a fi denumit generic "proprietar". Citește articolul









