Departament: Asigurări și Reclamații
Studiu Coface: Insolventa cuprinde sectorul IMM din Romania
Acest departament monitorizează ratele de insolvență pentru a evalua riscurile legate de polițele de asigurare (ex: asigurări de credit comercial) și pentru a estima potențialul de reclamații rezultate din insolvența partenerilor de afaceri.
Peste 16.400 de firme din Romania au intrat in insolventa in primele noua luni ale acestui ani, in crestere cu 7,59% fata de intreg anul 2011, potrivit celor mai recente statistici oferite de Coface Romania. Citește articolul
Ce scriu ziarele astazi?
Reducerea cotei unice la 12% ar taia 7,3 miliarde de lei din buget si cat vor firmele de asigurare sa plateasca pentru o viata de om
Se ocupă direct de gestionarea despăgubirilor pentru vătămări și decese în urma accidentelor, de stabilirea limitelor de plată și de impactul financiar al acestora asupra afacerii de asigurări.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Simpozionul Management for Customer Service Excellence - despre Vocea Clientilor
Se ocupă cu înțelegerea și rezolvarea rapidă a problemelor semnalate de clienți, folosind feedback-ul pentru a îmbunătăți serviciile și a preveni nemulțumirile viitoare, ceea ce reduce reclamațiile.
Miercuri, 28 noiembrie 2012, va avea loc la Hotel Marshal Garden Bucuresti cea de-a doua editie a simpozionului cu tema "Management for Customer Service Excellence". Evenimentul este organizat de Customer Service Excellence Club si VBS – Business Solutions si este dedicat companiilor si departamentelor din cadrul organizatiilor orientate catre client: manageri, antreprenori, directori de resurse umane, vanzari, customer care sau PR. Citește articolul
Peste 8.500 de locuri de munca vacante in perioada 8-14 noiembrie 2012
Sunt interesați de disponibilitatea inspectorilor de asigurări pe piață, pentru a-și găsi personalul specializat necesar în cadrul companiei.
In perioada 8-14 noiembrie 2012, in evidentele Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM) sunt inregistrate 8.570 locuri de munca, potrivit datelor rezultate din declaratiile agentilor economici. Citește articolul
Cum ii afecteaza pe justitiabili noile prevederi din legea medierii. Urmareste emisiunea AvocatNet.ro si afla parerea unui avocat
Oferă informații despre cum medierea poate fi o cale de a soluționa mai eficient și mai rapid reclamațiile complicate sau disputele legate de polițele de asigurare, ajutând la o rezolvare mai bună pentru toate părțile.
AvocatNet.ro va discuta in emisiunea de luni despre mediere, insa din perspectiva unui avocat. Cosmin Vasile, partener Zamfirescu Racoti Predoiu, va explica care sunt motivele pentru care partile ar trebui sa apeleze la mediere, cand se poate aplica aceasta procedura, care sunt avantajele si dezavantajele si ce costuri sunt asociate. Emisiunea incepe la 19.30 si poate fi vizualizata in articolul de mai jos. Citește articolul
De ce critica oamenii si cum sa suporti mai usor criticile
Acest departament este direct responsabil de gestionarea plângerilor clienților, care sunt o formă de critică. Articolul oferă perspective despre cum să primești și să transformi critica în oportunități de îmbunătățire a serviciilor și a satisfacției clienților.
Doar pentru ca nu ne place sa fim criticati nu inseamna ca nu putem invata sa ne descurcam cu asta.Ti-ar placea sa gasesti o bagheta magica care sa te ajute sa elimini criticile din viata ta? Ti-ar placea sa pastrezi doar acele critici care sunt cu adevarat constructive si de celelalte sa nu te mai lasi afectat? Citește articolul
Peste 3 milioane de retete electronice prescrise in 4 luni. Au mai ramas 2 luni pana ce sistemul va deveni obligatoriu
Provenind de la CNAS, articolul este direct relevant pentru departamentele de asigurări, deoarece detaliază funcționarea unui sistem cheie în relația cu asigurații și în procesul de decontare a serviciilor medicale.
De la 1 iulie, medicii au inceput sa prescrie pacientilor medicamente prin retete electronice, in paralel cu cele vechi, clasice, urmand ca de la 1 ianuarie 2013, sistemul electronic sa devina obligatoriu. Casa Nationala de Asigurari de Sanatate (CNAS) anunta intr-un document de presa remis AvocatNet.ro, ca, in cele 4 luni de cand a fost introdus noul sistem, au fost eliberate peste 3.000.000 retete electronice. Conform sursei citate, utilizarea sistemului se apropie de indicatorii de succes vizati. Citește articolul
Polita de asigurare obligatorie a locuintei are un format unic. Vezi cum arata si ce informatii trebuie sa contina obligatoriu!
Acest departament se ocupă în mod direct cu toate tipurile de asigurări ale companiei, gestionează polițele existente, înțelege termenii și procesează eventualele daune, deci trebuie să fie la curent cu toate modificările legislative și procedurale.
Proprietarii au dreptul sa aleaga daca isi asigura locuinta in caz de cutremur, inundatii si alunecari de teren printr-o politia obligatorie, potrivit unui act normativ al Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor, publicat recent in Monitorul Oficial. Vezi in articol cum arata polita de asigurare obligatorie a locuintei, precum si ce informatii cuprinde. Citește articolul
Aproape 118 universitati din tara, verificate de ANPC: amenzi de 50.000 lei si 39 de avertismente
Înțelege mai bine ce tipuri de probleme contractuale pot genera reclamații din partea clienților, pentru a le preveni sau a le gestiona eficient atunci când apar.
La inceputul lunii octombrie, timp de 2 saptamani, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor a desfasurat o actiune de verificare a respectarii prevederilor legale privind protectia consumatorilor la incheierea contractelor de studii de catre universitati, anunta institutia pe site-ul propriu. Controalele s-au soldat cu 17 amenzi contraventionale in valoare de 50.000 lei si 39 de avertismente. Citește articolul
Noua Lege privind reforma sistemului sanitar
Casele de asigurari ar putea fi transformate in societati mutuale de asigurari. MS cere sprijinul expertilor pentru a implementa noul sistem
Articolul descrie o schimbare fundamentală în modul de organizare a asigurărilor de sănătate (trecerea la societăți mutuale) și introducerea de noi pachete de servicii, aspecte esențiale pentru orice entitate implicată în asigurări.
Casele de asigurari de sanatate se vor putea transforma in societati mutuale de asigurari la care fiecare asigurat se va putea inscrie, la alegere, se arata in proiectul noii legi a sanatatii. In acest context, Ministerul Sanatatii a solicitat sprijinul mai multor specialisti in domeniu din Franta si Belgia pentru a putea evita greselile in implementarea schimbarilor. Citește articolul










