Departament: IT și Securitatea Datelor
Firma "Bostina si Asociatii" a incasat 9,8 milioane euro din activitati avocatiale in primul semestru din 2013
Menționarea ariei de practică 'IT și Gambling' indică activitate legală specifică domeniului IT, care poate include aspecte legate de protecția datelor și securitate cibernetică. Departamentul IT poate fi interesat de tendințele legale din acest sector.
Casa de Avocatura “Bostina si Asociatii” a avut o activitate sustinuta in primul semestru din 2013, reusind incasari din activitati avocatiale in Romania in valoare de 9,8 milioane euro. Printre departamentele care au contribuit cel mai mult la aceasta crestere s-au numarat cele de "Litigii si executari silite", "Bancar, Financiar, Piata de Capital" si "Privatizare, Concurenta si Ajutor de Stat". Citește articolul
Monitorul Oficial, Partea I, nr. 385 si 386 - 28 iunie 2013
Orice ajutor financiar pentru achiziția de calculatoare este relevant pentru planificarea bugetului și modernizarea echipamentelor IT, ceea ce contribuie la eficiența operațională și la securitatea datelor.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 385 si 386 din 28 iunie 2013 au fost publicate: Citește articolul
Aproape 11.000 locuri de munca vacante in perioada 27 iunie - 3 iulie 2013
Departamentul IT este interesat de disponibilitatea specialiștilor precum ingineri de sistem software sau programatori, de care are nevoie constant pentru dezvoltarea și mentenanța sistemelor și aplicațiilor.
In perioada 27 iunie- 3 iulie 2013, in evidentele Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM) sunt inregistrate 10.842 locuri de munca, potrivit datelor rezultate din declaratiile agentilor economici. Citește articolul
Hotararea CSM nr. 552/2013 - modificarea si completarea Regulamentului - modul de organizare si desfasurare a concursului pentru recrutarea grefierilor arhivari, a grefierilor registratori si a personalului conex
Textul introduce o cerință specifică de ștergere a datelor personale ale candidaților de pe site-uri după o anumită perioadă. Acest aspect este crucial pentru departamentul de IT și Protecția Datelor, care trebuie să se asigure că informațiile online sunt gestionate conform regulilor de confidențialitate și că datele nu rămân disponibile mai mult decât este necesar.
Hotararea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 552/2013 pentru modificarea si completarea Regulamentului privind modul de organizare si desfasurare a concursului pentru recrutarea grefierilor arhivari, a grefierilor registratori si a personalului conex, aprobat prin Hotararea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 185/2007, a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr.375, din 25 iunie 2013. Citește articolul
Ce scriu ziarele astazi?
Cum sa iei bilete mai ieftine la tren si schimbari radicale pentru buletinele de identitate
Pentru că noile cărți de identitate ar putea include date digitale sau tehnologii noi, având implicații pentru securitatea datelor și conformitatea cu regulile de protecție a datelor personale (GDPR).
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Mutare la varful avocaturii: Catalin Baiculescu a parasit echipa Musat pentru a se alatura celei de la Tuca Zbarcea
Acest departament este interesat de avocați specializați în dreptul IT&C, deoarece pot oferi consultanță esențială în probleme legate de tehnologie, telecomunicații și protecția datelor.
Catalin Baiculescu s-a alaturat ca avocat asociat echipei Tuca Zbarcea & Asociatii, incepand cu data de 22 iunie 2013, dupa ce timp de aproximativ cinci ani a detinut rolul de Co-Managing Partner si apoi pe cea de Deputy Managing Partner al Musat & Asociatii, potrivit unui comunicat remis redactiei. Citește articolul
Alba-neagra cu recuperarea datelor din Revisal. Fiecare ITM aplica reguli proprii
Acest departament se ocupă de siguranța și păstrarea datelor electronice. Articolul explică importanța salvării datelor pe suport extern și ce se întâmplă dacă aceste date se pierd, fiind relevant pentru strategiile lor de backup, recuperare a informațiilor și pentru a asigura disponibilitatea datelor critice.
Angajatorii care pierd datele din Registrul electronic de evidenta a salariatilor pot sa recupereze, incepand cu 7 iunie, informatiile din Revisal de la inspectoratul teritorial de munca unde se afla in evidenta, potrivit unei informari a Inspectiei Muncii. Facilitatea pusa la dispozitia angajatorilor pare sa fie valabila doar in teorie, pentru ca in practica situatia difera de la un inspectorat teritorial de munca la altul. Citește articolul
Peste 11.000 locuri de munca vacante in perioada 20-26 iunie 2013
Managerii din IT pot vedea unde sunt disponibili specialiști precum ingineri software sau programatori, ajutându-i în eforturile de recrutare pentru departamentele lor.
In perioada 20-26 iunie 2013, in evidentele Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM) sunt inregistrate 11.393 locuri de munca, potrivit datelor rezultate din declaratiile agentilor economici. Citește articolul
AvocatNet.ro pentru parinti
10 sfaturi pentru Internet in siguranta la copii
Articolul oferă sfaturi practice despre cum să protejăm datele personale online, să evităm virușii și să gestionăm parolele. Acestea sunt concepte fundamentale de securitate cibernetică și protecția datelor, relevante și pentru siguranța informațiilor din companie.
Aproape 90% dintre copii acceseaza Internetul zilnic sau aproape zilnic: in cazul unei zile de scoala obisnuite, timpul mediu petrecut pe Internet variaza intre doua si trei ore, crescand la peste patru ore in cazul unei zile libere, arata un studiu recent al organizatiei Salvati Copiii. In acest context, dragi parinti responsabili, cum putem avea control asupra comportamentului copiilor nostri pe Internet? Citește articolul
UPDATE Buletinele electronice nu se mai elibereaza din 1 iulie. Autoritatile anunta o posibila amanare a termenului
Departamentul IT este interesat de introducerea cărților electronice de identitate și de sistemul informatic necesar pentru emiterea lor, deoarece implică tehnologii noi, securitatea datelor și posibile integrări cu alte sisteme interne de identificare sau verificare.
Toate cartile de identitate se vor preschimba cu unele electronice, intregul proces urmand sa dureze trei ani. Masura urma sa se aplice din 1 iulie, insa Ministerul Afacerilor Interne a anuntat recent ca procesul de eliberare a noilor documente de identitate ar putea fi amanat, intrucat Parlamentul nu a adoptat inca aceste schimbari. Citește articolul










