avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 366 soluții astăzi
Forum Activitate George Gabriel

Activitate George Gabriel

Buna ziua.
Va multumesc foarte mult.
O zi buna
Este cineva dispus sa ma ajute in aceasta problema ?
Doresc o explicatie mai clara la aceasta situatie.
Va multumesc anticipat.
Buna ziua.
Este o kia ceed si este la otp leasing.
Varianta cu cesionarea ar fi buna dar nu gasesc pe nimeni dispus sa preia rata de 210 euro pe luna + casco .
Va multumesc.
Buna ziua , va rog urgent un sfat .
Am preluat o masina pe firma si nu imi mai permit sa platesc ratele au inceput sa fie din ce in ce mai greoaie , sunt dispus va o dau degeaba dar numai sa scap de rate.
Este cineva care ma poate ajuta ?
Va multumesc anticipat .
O zi buna
Multumesc foarte mult pentru raspunsul dumneavoastra .
Nu exista nici un contract intre noi deoarece de cate ori am solicitat acest lucru ne-a motivat ca nu poate sa faca deoarece nici producatorul nu a facut contract cu ei si nu poate sa ne dea un timp exact de onorare a comenzilor . Documentele care sunt intre noi , sunt facturile care le-a eliberat , care sunt cu plata la vanzare . Vazand ca comenzile nu le mai onoreaza am fost constransi de situatie sa vindem din marfa si sa returnam avansurile la clienti care nu mai vroiau sa astepte amanari in continuu si plata chiriilor aferente spatiilor inchiriate deoarece era o perioada mare de timp si trebuiau achitate . Procedura de insolventa a initioat-o in baza unei cereri prin care spune ca nu am mai facut plati catre furnizor de mai mult de 30 de zile , dar noi facem plati in continuare pe fiecere luna ( plati mai mici , dar le facem ) si a anexat facturile ne achitate in copie conform cu originalul , am vazut facturi anexate in 2-3 copii .
Am incercat sa aducem alte produse pentru comercializare pentru a putea sa ne descurcam dar merge prost , sunt produse noi , lumea nu le cunoaste si dureaza promovarea lor , dar alceva nu avem de facut deoarece avem contracte de inchiriere la spatiile comerciale cu garantii lasate iar daca anulam contractul de inchiriere pierdem garantiile .
Ce ma sfatuiti sa fac ?
Buna ziua , va rog sa-mi spuneti si mie daca se poate , am un srl care functioneaza in domeniul mobilei si la inceput am cautat un importator de mobilier care aducea din import produsele care ma interesau pe mine , am luat legatura cu acesta si in urma discutiilor purtate cu acesta a fost deacord sa imi aduca marfurile care le doream pe baza de comanda. La inceput totul a fost ok asta insemnand 3-4 luni dar dupa aceasta perioada am inceput sa am dificultati cu comenzile trimese catre importator deoarece nu le mai onora la timp ( intelegerea era de 8 saptamani de la predarea comenzi catre importator ) telefonindu-i in fiecare zi si cerand explicatie de ce intarzie comenzile el motivand ca producatorul ba nu a primit e-mailul trimes ba ca nu are materie prima pe stoc pentu comenzi etc. Am uitat sa mentionez ca importatorul din stocurile sale mi-a asigurat produsele pentru prezentarea pe magazin si sa preluam comenzile dupa care ei urmand sa le aduca de la fabrica. In tot acest timp eu am preluat comenzile
si le-am predat importatorului incasand de la clienti un avans de aproximativ 30 % din valoarea comenzilor care erau necesare pentru platile si cheltuielile curente ale firmei : chirii , salarii , impozite , publicitate etc. Mentionaz ca importatorul era din cluj - napoca si el vindea produsele acestea in vestul tari la distribuitorii locali iar pentru zona de sud eu fiind singurul care promoveaza si vinde aceste produse.
In cele din urma ma trezesc ca avand putere financiara au dechis si in bucuresti 2 magazine de prezentare cu aceleasi produse care le aduceau pentru mine , mativand ca au stocuri foarte mari si trebuie sa scape de ele . Dupa aproximativ 1 luna am fost instiintat de importator ca nu mai poate sa imi lase marfa de prezentare si ca doreste banii pe ea integral daca nu el nu poate sa imi mai aduca comenzile si ca are nevoie de bani. Am motivat ca nu am de unde sa ai achit contravaloarea marfii expuse deoarece este o suma foarte mare circa 250000 de ron . Din acel moment a spus ca nu mai onoreaza nici un fel de comanda data catre el si care trebuiau onorate catre clienti . A spus ca nu il intereseaza ce fac cu clienti care incasasem avansurile de la ei si eventual sa le dau banii inapoi sau treaba mea. Dupa care la 2-3 saptamani sunt contactat de o firma de avocatura ca ma da in judecata amenintanduma cu legea falimentului , insolventei . Va rog sa-mi spuneti ce trebuie facut pentru evitarea problemelor , va multumesc anticipat .