avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 121 soluții astăzi
Forum Activitate geyes36

Activitate geyes36

Răspuns la discuția demisie fortata
exact asta mi-au sups, ca nu mai pot sa faca angajari daca imi acorda somaj, multumesc
Răspuns la discuția demisie fortata
va multumesc pentru raspuns, normal ca eu nu am sa semnez nici o demisie, doar ca nu stiu cui sa ma adresez, pentru ca am cerut somaj si au spus ca nu pot sa imi dea
Discuție demisie fortata
Buna seara. Am nevoie de un sfat, si anume, eu sunt in concediu medical in urma unei interventii chirurgicale, pana in data de 25 ianuarie, iar patronul firmei m-a anuntat ca dupa data de 25 ianuarie nu ma mai poate primi la serviciu. Ce pot sa fac in acest caz?
Multumesc anticipat
Răspuns la discuția Conflict la locul de munca
multumesc pentru raspuns, patronul nu vrea sa renunte la fiul meu, aceasta colega nu stiu de ce nu il suporta, probabil si diferenta de varsta, noi , familia am decis sa isi de totusi demisia, pentru ca nu am dori sa aiba nimeni de suferi. Cert este ca am auzit o rnregistrare pe telefon pt ca l-am rugat sa o inregistreze, si it se face pielea de gaina cand auzi ce spune.
Buna ziua. Fiull meu lucreaza la o firma, are 19 ani, si sistematic este agresat verbal de catre o colega, il ameninta, cu bataia, il injura zilnic, sare sa il loveasca, am vorbit si cu patronul firmei si l-am rugat sa ia masuri, si nimic. V-as ruga sa imi dati un sfat, sa stiu cui sa ma adresez. multumesc
Răspuns la discuția concedierea colectiva
Multumesc din suflet!
Răspuns la discuția concedierea colectiva
Va multumesc, mereu imi sunteti de un real ajutor. singurul lucru ce ma preocupa, este faptul ca daca nu imi schimba legea pe decizie...nu mai pot sa am un venit provizoriu, si un loc de numca inca nu am gasit.:(
Răspuns la discuția concedierea colectiva