Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
buna seara.
va prezint urmatoarea speta si sper sa ma ajute cineva.
sunt PFA si in acelasi timp reprezentant fiscal pentru o societate din germania, care este inregistrata in scopuri tva atat in germania cat si in romania.
societatea germana a incheiat un contract cu o soecietate din romania pentru achizitia de materii prime, care emite o factura catre codul tva din romania, factura fiind cu tva.
mai departe, materia prima, nu paraseste teritoriul romaniei si este trimisa la prelucrare direct de la furnizor catre alti prestatori de servicii din romania, din dispozitia societatii germane.
dupa prelucrare, prestatorii interni factureaza manopera catre societatea germana, pe cod tva german, iar apoi expediaza produsul finit in germania.
intrebarile mele ar fi:
1. tva aferenta materiei prime achizitionate cu tva din romania poate fi solicitata la rambursare?
2. pentru a face dovada plecarii efective a produsului finit din romania catre germania, ce documente trebuie sa prezinte reprezentantul fiscal?
3.ce evidenta sunt eu obligat sa conduc in calitate de reprtezentant fiscal si ce declaratii fiscale trebuiesc depuse?
4.transferul produselor din romania catre germania este o livrare intracomunitara de marfuri care se declara in 390?
multumesc.