avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 696 soluții astăzi
Forum Activitate saghin alexa

Activitate saghin alexa

Lucrez la un ocol silvic .Mi se restructureaza postul, si conform CM mi se acorda 4 salarii brute. Nu stiu 4 salarii brute pe tara sau 4 salarii brute de ale mele.
Salarul brut pe tara cat este?
Discuție drept la somaj
buna seara.
Lucrez de 5 ani si 8 luni fara intrerupere si acum trebuie sa intru in somaj.As dori sa aflu ce perioada beneficiez de somaj. 12 luni sau 15.
va multumesc.
Subiect: incadrare in invatamant

buna seara
As avea si eu nevoie de o lamurie. Sunt studenta in anul III Facultatea Stiinte Economice specializarea Contabilitate si Informatica de Gestiune.Anul acesta termin facultatea si as dori sa merg sa predau in invatamant. Vreau sa fac cursul de pshiopdagogie. Ce sanse am sa merg sa predau in invatamant cu aceasta facultate si cu acest curs, si pe ce post m-as putea incadra.
Va multumesc.
Răspuns la discuția intrare somaj
de stat
Răspuns la discuția intrare somaj
saghin alexa a scris:

buna ziua, as dori si eu o lamurire
Lucrez la un ocol silvic de 5 ani pe un post de muncitor.Am scoala postliceala in domeniul silvic dar nu am gasit post. Mi s-a spus sa stau acasa in concediul fara plata ca nu are cum sa ma ponteze.Eu as dori sa mi se dea somaj , dar spune ca nu are cum. Nu stiu de ce pentru ca sunt angajata cu carte de munca pe perioada nedeterminata .
Ce pot face?
In somaj nu ma da, salariul nu imi da, zice sa stau in concediul fara plata,, pana la noi ordine,,as imi spune seful. Va rog frumos invatatima ce sa fac?
Este unitate de stat.
Va multumesc.

Discuție intrare somaj
buna ziua, as dori si eu o lamurire