avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 214 soluții astăzi
Forum Activitate Mihaila Doina

Activitate Mihaila Doina

Răspuns la discuția hotarare judecatoreasca
Multumesc mult pentru raspunsul promt!
Buna ziua,
Sunt profesor de informatica si educatie tehnologica din judetul Suceava. Am fost profesor titular la Sc. nr. 10 din Suceava, dar am avut completare de catedra si la o scoala din Falticeni. Am castigat procesele cu statul in ce priveste legea 221/330 si diferentele salariale din anii 2007-2009, fiind trecuta pe hotararea judecatoreasca de la Sc 10 Suceava. Acum cand au inceput sa se dea banii pe aceste hotarari sunt profesor titular la scoala din Falticeni, dar directoarea acestei scoli nu vrea sa ne dea diferentele salariale care ne revin de la acesta scoala pe motiv ca nu suntem si pe hotararea judecatoreasca de la acesta scoala, desi noi am adus copii de pe hotararile castigate la cealata scoala. Am vorbit cu juristul sindicatului si ne-a spus ca nu se putea da in judecata la ambele scoli pentru ca noi am dat in judecata statul pe o speta si nu puteam sa dam si de la cealata scoala. Ar fi fost ca si cum as fi dat statul in judecata de 2 ori pe aceeasi speta.
Ce putem face pentru a ne primi banii cuveniti si de la cealalta scoala?
Buna ziua,