avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 456 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... hotarare judecatoreasca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

hotarare judecatoreasca

Buna ziua,
Sunt profesor de informatica si educatie tehnologica din judetul Suceava. Am fost profesor titular la Sc. nr. 10 din Suceava, dar am avut completare de catedra si la o scoala din Falticeni. Am castigat procesele cu statul in ce priveste legea 221/330 si diferentele salariale din anii 2007-2009, fiind trecuta pe hotararea judecatoreasca de la Sc 10 Suceava. Acum cand au inceput sa se dea banii pe aceste hotarari sunt profesor titular la scoala din Falticeni, dar directoarea acestei scoli nu vrea sa ne dea diferentele salariale care ne revin de la acesta scoala pe motiv ca nu suntem si pe hotararea judecatoreasca de la acesta scoala, desi noi am adus copii de pe hotararile castigate la cealata scoala. Am vorbit cu juristul sindicatului si ne-a spus ca nu se putea da in judecata la ambele scoli pentru ca noi am dat in judecata statul pe o speta si nu puteam sa dam si de la cealata scoala. Ar fi fost ca si cum as fi dat statul in judecata de 2 ori pe aceeasi speta.
Ce putem face pentru a ne primi banii cuveniti si de la cealalta scoala?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:52, 5 Martie 2012
Daca hotararea obtinuta de dvs. este opozabila si institutiei mentionate, depuneti o sesizare la Inspectoratul scolar de care apartine scoala in cauza.
Punerea in executare a unei hotarari judecatoresti definitive se face de catre un executor judecatoresc.
Multumesc mult pentru raspunsul promt!
Punerea in executare a unei hotarari judecatoresti se poate face si de bunavoie .. in caz contrar se poate apela la un executor judecatoresc ...

Hotararea judecatoreasca este opozabila numai scolii care a fost parte in proces ...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură