avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 601 soluții astăzi
Forum Activitate xtrix

Activitate xtrix

Cred ca ordinul la care faceti referire este 536/1997.
Succes
Răspuns la discuția Masura 141 - anul 0
Multumesc.
Răspuns la discuția Masura 141 - anul 0
Va multumesc f.mult pt. interes si efort. Sa inteleg ca acel an 0 (zero) este dat de luna.2011-luna.2012 exclusiv luna.2012 in care a fost depusa cererea de finantare?
Ca exemplu, daca am depus cererea in 17.05.2012 anul 0= mai.2011-aprilie 2012?
Răspuns la discuția Masura 141 - anul 0
Beneficiar. Am rugamintea sa imi raspundeti la intrebare, iar daca nu se intelege va rog sa ma intrebati ce anume nu este clar, dar va rog sa raspundeti exact la intrebare (cu exemplu) nu generalitati.
Multumesc si va rog sa ma scuzati daca termenii utilizati de mine par agresivi. In realitate nu sunt ci doar exprima dorinta mea de a sublinia faptul ca am nevoie de un raspuns clar si nu de chestii generale pe care le-am gasit in ghidul solicitantului.
Va rog sa ma lamuriti (si daca se poate sa imi indicati locul unde se specifica clar) asupra modului de identificare a anului 0 in cadrul proiectului aplicat pe masura 141. Mai exact anul 0 se suprapune pe anul calendaristic? Sau este vorba de anul agricol? Ca exemplu, daca proiectul a fost depus in luna mai 2012 care este anul 0 (adica perioada exacta ianuarie-decembrie 2012 sau luna.2011-luna.2012) ?
Sunt interesat in clarificarea acestei situatii deoarece nu pot sa identific anul 3 din cadrul proiectului, anume anul limita pentru realizarea obiectivelor propuse.
Va multumesc.
citeste articolul acesta deoarece mi se pare ca prezinta toata situatia.

[ link extern ]

Subliniez ca impozitarea rezervei este obligatorie daca are loc deducerea pe calea amortizarii fiscale (art. 22, alin 5^1 Cod fiscal + Norme de aplicare)
Răspuns la discuția Reclasare mijloace fixe!
Din intrebarile mai sus enumerate am uitat cea mai importanta (de care mia-m data seama doar la raspunsul lui "carmen"): cum voi determina amortizarea la noul numar de inventar?
Referitor la observatiile lui "carmen" mentionez ca :
- nu sunt amortizate integral niciuna constructie/cladire
- toate cladirile/constructiile ia fost reevaluate la aceeasi data insa, desigur, cu valori diferite pentru diferenta din reevaluare.
Multumesc pt. raspunsuri/idei.
Situatie: in teren exista mai multe cladiri/constructii una langa alta, desinatia acestora fiind aceiasi dar faptul ca au fost construite in perioade diferite au fost inregistrate cu numere de inventar diferite. Se are in vederea situatia cumularii acestora intr-un singur numar de inventar si inregistrarea acestora la CF sub un singur numar cadastral. Intrebarea mea este: cum inregistrez valorile de pe toate numerele de inventar pe un singur numar tinand cont ca primele au durate de utilizare diferita, valori ramase diferite, durate ramase diferite, valori din reevaluare diferite? Nu ma intereseaza nota contabila cat mai mult tratamentul din punct de vedere contabil si fiscal a tuturor valorilor implicate.
Răspuns la discuția TVA executare silita
In primul rand vreau sa va multumesc pt. raspunsurile voastre.
Vreau insa sa atrag atentia asupra faptului ca imobilul respectiv chiar daca este vechi a fost modernizata (pe parcursul mai multor ani 2006-2008) perioada in care TVA-ul facturat a fost dedus (cand a fost facturat si nu s-a aplicat taxarea inversa) iar inchirierea s-a facut cu optiunea pt. taxare.
Eu as inclina mai mult spre art.128, alin.3, lit. b), dar ma deruteaza perioada in care s-a aplicat "taxarea inversa".

Referitor la ce ceea ce a scris t.simona in primul post, poate puteti sa detaliati, deoarece eu inteleg ca preluarea dreptului de proprietate se va face printr-un executor, iar la art. 155 privind facturile +norme de aplicare se detaliaza modul in care executorul trebuie sa intocmeasca facturile in cazul executarii silite.
Aceasta situatie (executorul intocmeste facturi) si nelamurirea mea referitoare la perioada in care s-a aplicat "taxarea inversa" ma fac sa ma intreb la ce valoare se determina TVA?
Sau, daca se aplcia art. 149, atunci cum se determina TVA ajustat.
Stiu ca aceasta discutie a mai fost, dar doresc sa evidentiez alte detalii. Asadar, in cazul executarii silite pt. o cladire veche dar care a fost modernizata in ultimii ani (~2007) si TVA-ul a fost dedus este obligatorie plata TVA? La ce suma se calculeaza TVA? Sau are loc aplicare prevederilor art. 149 prin care au loc ajustari ale TVA deduse?
As dori si referinte legale de la cei care au bunavointa de a raspunde.
Multumesc