avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 765 soluții astăzi
Forum Activitate elenaelisa

Activitate elenaelisa


Sunt functionar public , consilier asistent , am fost referent specialitate superior (fiind subinginer) am terminat facultatea de drept din anul 2010 mi-a fost transformat postul in consilier asistent si mi-a pastrat salariu (art.5 alin2). Am facut solicitarea sa mi se transforme postul in consilier juridic si mi s-a spus ca se poate dar voi pierde la salariu, nu mi se va pastra salariu avut anterior. Coreland cele 2 situatii cred ca se poate sa mi se transforme postul in consilier juridic asistent cu pastrarea salariului actual. Va rog mult sa-mi dati si baza legala pt a putea sa ma raportez la acest lucru pt a putea face o silocitare in scris la ANFP. Eu am studiat cazul si în Secţiunea a 2-a*) din 284/2010 privind Salariile de bază, soldele funcţiilor de bază/salariile funcţiilor de bază şi indemnizaţiile lunare de încadrare
Pentru funcţionarii publici care se transferă, sunt redistribuiţi din corpul funcţionarilor publici sau sunt reintegraţi în funcţie, potrivit legii, în cursul anului 2013, la stabilirea salariului va fi avută în vedere treapta de salarizare deţinută anterior.
Am propus sa ma transfer de la directia mea unde activez acum (achizitii) la juridic pt ca acolo este un post liber de consilier juridic asistent.Mi s-a raspuns ca nu se considera transfer este mutare si nu ma incadrez. Va rog sa-mi spuneti cum este corect sa fac in aceasta situatie fara a-mi afecta salariu ( sa-mi pastrez salariul actual).
Multumesc



Trebuie sa inchei:sorry: un contract care presteaza servicii de instruire si servicii de dezvoltare soft , firma este din Ungaria. La documentele de calificare a invocat ca este neplatitor de TVA in baza Regulamentului ungar privind TVA CXXVII din 2007.El este inregistrat cu cod TVA in Ungaria.Va rog sa ma ajutati sa-mi spuneti daca eu ca si autoritatea publica inchei contractul cu TVA sau Nu. Va rog sa-mi transmiteti baza legala. Am studiat Directiva europeana privind TVA dar nu am regasit acest aspect. Va rog mult sa ma ajutati , multumesc.
sunt functionar public , consilier asistent , am fost referent specialitate superior (fiind subinginer) am terminat facultatea de drept din anul 2010 mi-a fost transformat postul in consilier asisitent si mi-a pastrat salariu (art.5 alin2). Am facut solicitarea sa mi se transforme postul in consilier juridic si mi s-a spus ca se poate dar voi pierde la salariu. nu mi se va pastra salariu avut anterior. Coreland cele 2 situatii cred ca se poate sa mi se transforme postul in consilier juridic asistent cu pastrarea salariului actual. Va rog mult sa-mi dati si baza legala pt a putea sa ma raportez la acest lucru pt a putea face o silocitare in scris la ANFP. Eu am studiat cazul si în Secţiunea a 2-a*) din 284/2010 privind Salariile de bază, soldele funcţiilor de bază/salariile funcţiilor de bază şi indemnizaţiile lunare de încadrare
Pentru funcţionarii publici care se transferă, sunt redistribuiţi din corpul funcţionarilor publici sau sunt reintegraţi în funcţie, potrivit legii, în cursul anului 2013, la stabilirea salariului va fi avută în vedere treapta de salarizare deţinută anterior.
Am propus sa ma transfer de la directia mea unde activez acum (achizitii) la juridic pt ca acolo este un post liber de consilier juridic asistent.Mi s-a raspuns ca nu se considera transfer este mutare si nu ma incadrez. Va rog sa-mi spuneti cum este corect sa fac in aceasta situatie fara a-mi afecta salariu ( sa-mi pastrez salariul actual).
Multumesc


Multumesc mult!!
Este vorba de licitatie deschisa cu o valoare estimata de 5mil de euro, asa ca eu in fisa de date nu pot sa ma joc, ca daca nu fac achizitia pana la o anumita data Romania pierde bani europeni! O sa fac o adresa si am sa mentionez ca specificatiile tehnice sunt nsuficiente pt intocmirea caietului de sarcini sau o sa le scriu ca informatiile tehnice tin loc de caiet de sarcini ? nu este mai bine ? aceste informatii transmise prin referat sa le consider caiet de sarcini ? Neaparat trebuie sa scrie ,, caiet de sarcini" ?
referatul cuprinde cantitatea de produs ce trebuie cumparata cu bani europeni dar nu specifica ce caracteristici tehnice trebuie sa aiba acest produs. Directia nu vrea sa-si ia raspunderea de produsele ce se vor achizitiona. Dar eu nu sunt specialis pe aceste produse nu am de unde sa cunosc detalii tehnice ? Aceste proceduri de achizitie sunt f controlate si nimeni nu-si ia aceasta raspundere si considera ca daca noi achizitiile intocmim fisa de date avem obligatia sa intocmim si caietul de sarcini. Suntem f derutati.Va rog mult ajutatine cu aceasta probleme. Multumesc la modul deosebit
In cadrul unei autoritati contractante cine trebuie sa intocmesca si sa semneze caietul de sarcini? In HG 925/2006 este prevăzut ca directia de specialitate (achizitii) Art. 3 - (1) În aplicarea prezentelor norme, autoritatea contractantă, prin compartimentul intern specializat în atribuirea contractelor de achiziţie publică, organizat conform art. 3041 din ordonanţa de urgenţă, are următoarele atribuţii principale:
a) elaborarea şi, după caz, actualizarea, pe baza necesităţilor transmise de celelalte compartimente ale autorităţii contractante, a unui program anual al achiziţiilor publice, ca instrument managerial pe baza căruia se planifică procesul de achiziţie;
b) elaborarea sau, după caz, coordonarea activităţii de elaborare a documentaţiei de atribuire sau, în cazul organizării unui concurs de soluţii, a documentaţiei de concurs;
c) îndeplinirea obligaţiilor referitoare la publicitate, astfel cum sunt acestea prevăzute de ordonanţa de urgenţă;
d) aplicarea şi finalizarea procedurilor de atribuire;
e) constituirea şi păstrarea dosarului achiziţiei publice
(2) Celelalte compartimente ale autorităţii contractante au obligaţia de a sprijini activitatea compartimentului de achiziţii publice, în funcţie de specificul documentaţiei de atribuire şi de complexitatea problemelor care urmează să fie rezolvate în contextul aplicării procedurii de atribuire.
(3) Autoritatea contractantă are, totodată, dreptul de a achiziţiona servicii de consultanţă, conform prevederilor ordonanţei de urgenţă, în scopul elaborării documentaţiei de atribuire şi/sau aplicării procedurii de atribuire.
Se pune probleme intocmirii caietului de sarcini pentru o procedura de achizitie specifica de furnizare produse alimentare in cadrul unui program european. Directia care se ocupa cu aceast program a transmis numai referatul de necesitate fara caietul de sarcini invocand ca cei de la achizitii au obligatia sa intocmeasca acest caiet de sarcini.
Va rog mult sa-mi raspundeti la aceasta intrebare. Cine are obligatia de a intocmi si semna caietul de sarcini.:frantic:
In 2010 curtea de conturi a emis o decizie pt retinere salariala numai pentru anumite persoane. Aceasta decizie a fost atacata in instanta si s-a obtinut anularea deciziei curtii de conturi dar aceasta nu este irevocabila este in proces de recurs la curtea de apel. In anul 2012 curtea de conturi revine la decizia veche si face extindere pt intreg personalul . In baza acestei ultime decizii conducerea a emis o decizie de imputare. Intrebarile mele sunt
1 se poate da o decizie pt extindere *(curtea de conturi ) atata timp cat nu este solutionata in instanta prima ( am castigat dar s-a facut recurs care nu este irevocabila)
2 conducerea poate da o decizie retroactiva ? Punerea in aplicare era de pana la 31.12.2012 ?
3 ce putem face in aceasta situatie sa nu pierdem timpul de contestatie a deciziei conducerii de imputare?care sunt caile de atacare?
suntem 3 departamente cu aproximativ 100 de persoane.



[Mesaj editat - 2.6 din regulament: In forum nu se stabilesc relatii profesionale intre cel care intreaba si cel care raspunde, cererile si ofertele de consultanta (fie ele si pro bono) se fac numai prin intermediul mesageriei private.]
va rog sa-mi spuneti daca se mentine scutirea pe impozit la salariu pentru persoanele cu handicap accentuat care lucrează?
Răspuns la discuția declartie acceptare succesiune
mama este la mine si nu a facut nicio declaratie cand v-am adresat intrebarea este valabil si pt ea, cum sa procedam sa fie bine pt ea, nu pt mine, din acest motiv intrebam pt contul bancar sa poata mama sa-l treaca pe numele ei precum si procesul civil in care era tata pt un teren ,cum sa continuie acest proces ?
Răspuns la discuția declartie acceptare succesiune
sotia supravetuitoare este mama mea, si nu ma agit !! Dle avocat asteptam un raspuns corect juridic pt ca am inteles ca este un forum unde poti gasi un sfat nu un raspuns pe care l-ati adresat dvs. Multumesc