Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Mie mi se pare aiurea. Daca eu sunt mai grea de cap (sa nu zic altfel) iar la montajul produsului insist sa montez roata din spate (care este mai mare ) in partea din fata a masinii si insist si iar insist si nu ma las.... pana se sparge, am dreptul sa sun la magazinul respectiv, sa cer banii inapoi sau sa-mi schimbe produsul, sustinand ca asa l-am primit.
Mie nici asta nu mi se pare OK.
Am si eu o nelamurire. Lucrez la un magazin online de jucarii. Am avut un client care ne-a sunat ca a primit masinuta pe care a comandato dar ca dupa ce copilul s-a jucat putin cu ea i-a cazut o roata. Vroiam sa va intreb: suntem obligati sa-i schimbam produsul sau sa-i dam banii inapoi? Poate copilul lor a dat cu ea de pamant.
Intreb pt ca am si eu 2 copii si la cel mare nu rezista nici o jucarie. Da cu toate de pamant iar pana a doua zi aproape le strica pe toate.
Am avut si alte sesizari de genul acesta si nu stiu cum se procedeaza. Am mai avut un client care spunea ca o bara de la un carucior de papusi era sparta (era un carucior pe care trebuie sa-l monteze ei). Eu de unde stiu ca a primit o jucarie stricata sau nu a fost fortata la montaj de exemplu. Orice produs poate fi spart/stricat daca nu il montezi corespunzator.