Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Sunt un SRL nou infiintat si inca nu as vrea sa apelez la un contabil,din motive financiare si de aceea indraznesc sa va pun cateva intrebari:
1.Exista o ordine de aranjare prestabilita(standrad) a documentelor contabile intr-un dosar lunar(documente casa,facturi ,extras banca ,jurnal).Este o activitate de comert.
Ce fel de jurnale si alte documente trebuie prezentate lunar in acest dosar dupa introducerea datelor contabile?(ex.registru vanzari,registru casa).Registrul de casa este obligatoriu a fi scris de mana in registrul cumparat sau se poate lista din programul de contabilitate?
2.Care sunt registrele obligatorii?(R.unic control,R.evidenta fiscala)?Altele?