avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 151 soluții astăzi
Forum Activitate auggri

Activitate auggri

Multumesc, ondino!
Adresa nu are nici o anexa.
O sa incerc sa fac rost de cele doua decizii.
Revin cu decizia primita. Este legala? In ea nu se invoca nici o lege.
Linkul de mai jos contine decizia.
[ link extern ] /
Multumesc pentru raspunsuri!
Liderul de sindicat este mana in mana cu conducerea. Eu nu sunt membru de sindicat. Urmeaza sa primim o decizie referitoare la aceste reduceri de sporuri si concediul fara plata.
Cu permisiunea Dvs. voi reveni cu amanunte.
Multumesc, stelarman!
Multumesc, stelarman!
Intradevar sunt medic si ma referam la zilele de sambata-duminica. Angajatorul (spitalul) vrea sa ne reduca sporul aferent acestor zile si sa ne acorde 2 zile lunar concediu fara plata. Putem face ceva impotriva acestor decizii? Daca Da, ce anume?
Multumesc, freeelis!
Sunt angajat la un spital municipal. Angajatorul ne obliga sa ne luam doua zile libere concediu fara plata pe luna din cauza fondurilor insuficiente primite de la Casa de Asigurari de Sanatate. Ma poate obliga angajatorul? Are nevoie de acordul meu?
In legea nr. 53/2011 - Codul Muncii - art.52 pct. 3 se precizeaza ca "in cazul reducerii temporare a activitatii, pentru motive economice, tehnologice, structurale sau similare, pe perioade care depasesc 30 de zile lucratoare, angajatorul va avea posibilitatea reducerii programului de lucru de la 5 zile la 4 zile pe saptamana, cu reducerea corespunzatoare a salariului, pana la remedierea situatiei care a cauzat reducerea programului, dupa consultarea prealabila a sindicatului reprezentativ de la nivelul unitatii sau a reprezentantilor salariatilor, dupa caz".
Daca eu nu sunt de acord, inseamna ca nu pot fi obligat sa intru in concediu fara plata, nu-i asa? Mentionez ca nu sunt membru de sindicat.
In CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCÃ UNIC LA NIVEL NAŢIONAL