avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 619 soluții astăzi
Forum Activitate TzapInferno

Activitate TzapInferno

Inca 5 zile. In total, 2 saptamani de la postarea initiala.

Din punctul meu, este clar, AvocatNet nu mai este ce-a fost odata. Pacat, mare pacat. Era locul unde de bine de rau stiam ca voi primi niste sfaturi utile, niste sugestii pentru a rezolve diferite probleme.

Daca intrebi ceva serios pe un forum "normal" ( sa luam spre exemplu cel mai mare de la noi din RO : Softpedia ), sunt sanse foarte mari 90% dintre utilizatori fie sa te ia la misto fie sa iti gaseasca tie un nod in papura, in loc sa empateze si sa incerce sa te ajute.

Nu inteleg de ce a ramas asa pustiu AvocatNet, se pare ca utilizatorii care erau foarte activi pe vremuri si-au pierdut treptat interesul. Ma intreb de ce.

In conditii normale, acum as fi revenit cu un update cu ce s-a mai intamplat intre timp, dar la ce bun ?

Asta e, rest in peace AvocatNet, ai fost un loc misto, candva...


Lonapak a scris:

O sa va raspunda cineva calificat, mai aveti rabdare, pana atunci aveti un bump de la mine :-)


Au trecut inca 4 zile, 9 zile in total, in continuare absolut niciun raspuns de la nimeni.

Pe vremuri, pe Avocatnet, primeam 2-3 chiar 4 raspunsuri in mai putin de 24 de ore din momentul postarii, culmea, pentru situatii mult mai putin grave decat cea relatata in acest topic.

Chiar nu stiu ce sa cred. Ori nu stie nimeni cu ce m-ar putea ajuta in aceasta situatie ( greu de crezut, totusi ! ), ori nu mai are lumea rabdare sa citeasca daca este o poveste mai lunga si mai detaliata, ori... efectiv nu mai e Avocatnet ce-a fost candva, din diverse motive, poate oamenii care ajutau frecvent si-au pierdut interesul.

In fine, cred ca nu trebuia sa-mi fac asteptari atat de mari cand am postat.
Buna dimineata, oameni buni.

Chiar nu ma asteptam, sincer sa fiu, ca dupa 5 zile de la postare sa nu primesc nici macar un singur reply pe acest topic.

Fac tot posibilul sa imi dau seama de ce. Ma gandesc ca poate am scris prea mult ? Doar am incercat sa detaliez cat mai mult situatia, pentru ca cine citeste sa aiba o imagine cat mai clara.

Sau poate efectiv este o situatie mai rar intalnita ? Si chiar nimeni dintre cei care poate totusi au citit nu stie ce sfat / sugestie sa-mi ofere in acest set de circumstante ?

Offff... ce sa fac, mai astept...
Buna ziua, stimati membrii AvocatNet.ro !

Din pacate, ma vad nevoit sa postez aici ceea ce este, pana acum, cea mai grava situatie in care am fost pus vreodata din punct de vedere legal.

Inca dinainte as dori sa multumesc sincer, din suflet, tuturor celor care vor aloca timpul si rabdarea necesare pentru a citi intreaga poveste. Voi incerca sa mentionez toate detaliile, astfel incat pe baza informatiilor oferite sa pot primiti sfaturi / sugestii cat mai adecvate.

Pe scurt, care este problema : sunt mentionat in calitate de parat intr-un dosar de la Judecatoria Sectorului 2 din Bucuresti. Ca urmare a unui contract incheiat cu Telekom acum aproape 7 ani, in mod fraudulos, cineva utilizand buletinul pe care mi-l pierdusem acum 10 ani.

Pe larg cu toate detaliile si cat de cat in ordine cronologica :

Miercuri ( 10 August 2022, acum 2 zile adica ) am fost apelat de catre mama mea, spunandu-mi ca a gasit un plic destul de "stufos" in cutia postala, destinatar fiind eu, expeditor fiind Judecatoria Sectorului 2 din Bucuresti. Mi-a spus in mare despre ce ar fi vorba si a ramas sa trec eu a doua zi ( ieri practic ) sa iau plicul, sa vad ce si cum.

Odata ajuns la ai mei, am luat plicul la "puricat" cum se spune. Depre dosar asadar :

Materia : Litigii cu profesionistii
Stadiul procesual al dosarului : Fond
Obiectul dosarului : Cerere de valoare redusa
Complet : Complet 7 Civ/F.F.

Cum ca, in calitate de parat--parat ( asa scrie ), am 30 de zile sub sanctiuna decaderii din dreptul de a mai depune probe si de a invoca exceptii, am obligatia de a depune intampinarea.

Reclamant : InvestCapital Ltd.
Creanta : 2423.03 Lei

Ce reprezinta aceasta suma ? Cuantumul facturilor survenite in urma incheierii unor contracte cu Telekom, pe data de 10.12.2015 ( acum aproape 7 ani ), cineva utilizand de fapt buletinul pe care l-am pierdut in perioada Septembrie - Octombrie 2012 ( adica cu mai mult de 3 ani inainte ). Practic Telekom a transferat datoria acumulata catre o firma de recuperari. Aceasta are sediul in Malta, insa are ca si reprezentat o alta firma din Romania ( KRUK se numeste ).

Buletinul respectiv bineinteles ca l-am declarat pierdut la vremea respectiva pentru a obtine unul nou, ce a fost emis in Octombrie 2012. Cel pe care l-am pierdut, avea valabilitatea ( cea inscrisa pe el ) pana in Mai 2016 totusi.

2 abonamente de telefononie mobila, unul cu toate extraoptiunile posibile de TV online si ceva mai tarziu omul ( oricine o fi el ) si-a luat si un telefon in 24 de rate.

Contractul este incheiat pe numele meu, apare in contract CNP-ul meu, apare si data de nastere, in schimb... cine stie din ce motiv, seria si numarul sunt incorecte, sunt efectiv altele. De asemenea adresa care este trecuta ca si domiciliu este alta, o adresa la care nu am locuit niciodata nici macar o secunda, de fapt sunt ferm convins ca nici macar nu am trecut vreodata pe acolo ! Asta desi este in relativa apropiere de fostul meu domiciliu, la aproximativ 15 minute de mers pe jos.

Am si numele fostului angajat Telekom care a incheiat acest contract. Nu il pot scrie aici, stiu deja asta, desi mi-as fi dorit sa o fac. Cautand pe Google, am gasit pagina de LinkedIn a acestui individ, el specificand la capitolul experienta ca a lucrat in calitate de "Team Coordinator" la Telekom in perioada Iulie 2015 - August 2016. Readuc aminte, contractul ( sau ma rog, contractele ) a fost incheiat in Decembrie 2015.

Apoi a lucrat 6 ani in acelasi domeniu de vanzari ( probabil tot contracte ) la RDS-RCS ( Digi ) pana cum in August cand, conform LinkedIn, a ajuns la o noua companie... care culmea, isi are sediul la vreo 20 de minute de unde locuiesc eu in clipa de fata.

L-am gasit si pe Facebook. Desi initial am incercat sa ma abtin... pana la urma l-am abordat, aseara. Limbaj ok, am fost politicos, l-am rugat sa-mi dea un semn cand este online. Cand a aparut, 2 ore mai tarziu, m-a salutat si m-a intrebat daca ne cunoastem. I-am spus sa nu dar sunt sanse mari sa ne cunoastem in viitorul apropiat ( foarte interpretabila formularea, realizez, mea culpa ). Apoi l-am intrebat, daca, mai inainte de orice, numele meu ii spune ceva ( am numele real complet pe Facebook ). La care el a reactionat in mai putin de 1 minut dandu-mi block. Ulterior cam la o jumatate de ora dupa, a scos block-ul, insa tot nu a raspuns nici pana acum ( au trecut vreo 20 de ore ). Nici eu nu mai scris nimic.

Semnatura, care apare cel putin in 2 locuri, nu este semnatura mea. Am zeci de acte si dinainte de perioada cand a fost incheiat in mod fraudulos acest contract cu Telekom si dupa in care este semnatura mea, total diferita.

As mai adauga si faptul ca la data la care au fost incheiate acele contracte, eu aveam deja abonament Optim Nelimitat la Digi, rareori platind extra inafara serviciilor incluse in valoarea abonamentului, facturile mele sunt in general extrem de mici, incomparabile cu cele din acel contract.

Per total, sunt mai multe iregularitati care ies la suprafata odata ce este studiat cu atentie dosarul. Cireasa de pe tort, sa zic asa, este o notificare din Februarie 2019. Ulterior incheierii contractului de catre Telekom in Decembrie 2018 ( dupa ce nu s-a platit nimic timp de 3 ani ), cand acestia au trimis dosarul cu toate datele mele catre firma de recuperari, l-au trimis la o alta adresa "din cauza unei erori umane" si "din cauza faptului ca vanzatorul creantelor a transmis cumparatorului o baza de date continand adrese de corespondenta eronate".

Cica, deoarece numele meu era pe plicul respectiv, si plicul fiind sigilat era sub proctia legii ( Art. 302 Cod Penal ) "Violarea secretului corespondentei" si drept urmare cine a primit plicul nu avea dreptul sa-l deschida. "Consideram ca, consecintele probabile ale incalcarii securitatii datelor sunt mici, divulgarea accidentala doar a numelui si prenumelui prezentand un risc scazut de incalcare a drepturilor si libertatilor dvs. fundamentale."

Apoi continua insa cu "Cu toate acestea, in cazul incalcarii preverilor Art. 302 Cod Penal de catre persoanele care locuiesc la adresele mentionate in plic, consideram ca accesarea datelor cuprinse in interiorul plicului ar putea prezenta un risc mediu pentru cauze de frauda asupra identitatii sau afectarea reputatiei, drept pentru care va trimitem prezenta informare".

Prezenta informare despre care eu am luat la cunostiinta abia ieri, acesta incercandu-se a fi trimisa catre mine in Martie 2019, dar fiind trimisa tot catre acea adresa din contractul cu Telekom, cu care eu nu am nicio legatura.

Acestea fiind spuse, intrebarile mele sunt :

Cum a fost posibil asa ceva ? Nu ar fi normal ca odata ce este declarat pierdut ( sau furat ) un buletin, acesta sa nu poata fi utilizat pentru a face astfel de lucruri de catre cel care gaseste buletinul si este rau intentionat ? Telekom, sau orice alt furnizor de servicii, nu ar trebui sa aibe o baza de date in care sa apara ca buletinul nu este valid ( chiar si daca pe al apare ca este inca in perioada de valabilitate ) ?

Chiar si asa, cum este posibil ca cineva sa foloseasca buletinul meu in absenta mea pentru a face un contract ? Am 38 de ani si la modul cel mai sincer inca nu am intalnit si nici nu am vazut la televizor sau in alta parte pe cineva care chiar sa semene foarte mult cu mine. Si nici nu mi-a spus vreodata vreun prieten, coleg, vecin, cunostiinta ca a vazut pe nu-stiu-cine care seamana foarte mult cu mine.

Concret, ce ar trebui sa fac, cum ar trebui sa procedez ? In mod evident vreau sa mi se faca dreptate si sa dispara acest dosar ( sau ma rog, sa fie inchis sau ce se intampla in astfel de situatii ) dar la fel de mult doresc si sa plateasca cel / cei implicati in toata tarasenia asta ! Si da, ma refer la actionat in instanta ! Care ar fi vinovatii si ce ar trebui sa invoc si sa cer ? Din punctul meu de vedere, al unui necunoscator ce-i drept, am senzatia ca mi-au fost incalcate o gramada de drepturi !

O lista cu tot ce am facut pana acum :

- Am intrat in posesia plicului trimit de catre Judecatoria Sectorului 2, ce contine soliticarea de intampinare in cadrul dosarului.

- Am depus online reclamatie la Politia Romana, atat pe site-ul oficial cat si printr-un email catre Sectia 17 de Politie ( cea mai apropiata de unde locuiesc eu actualmente ).

- Am incercat sa localizez sediul Telekom pentru a ma deplasa personal si a cere explicatii despre ce s-a intamplat, dar nu am reusit. Cine gestioneaza pagina lor de Facebook efectiv nu vrea nici macar sa imi ofere adresa noului sediu ( s-au mutat relativ recent din Atrium House / SEMA Park ) si imi spune ca a fost sesizat nu-stiu-ce departament si voi fi contactat cel mai curand posibil. Dar de intrebat informatii nu m-au intrebat nimic, doar numarul de telefon ( care nu are nicio legatura cu Telekom ) deci chiar nu vad cum este posibil sa investigheze, imi lasa senzatia de incompetenta acuta.

- L-am contactat pe fostul angajat Telekom care a incheiat acele contracte, insa acesta refuza dialogul, a dat block, apoi la scos, nu a raspuns insa nici pana acum.

Si nu in ultimul rand...

- Am deschis acest topic pe forumul AvocatNet.ro, locul unde intotdeauna am primit ajutor, neconditionat, de ani de zile. ( pentru care tin sa multumesc tuturor celor care m-au ajutat in trecut )

Astept raspunsurile dvs., vreau sa va asigur ca orice ajutor este mai mult decat bine venit si realmente apreciat la valoarea sa optima.

Va multumesc anticipat tuturor !

P.S. Sunt contient ca nu este corect alocat acest subiect ariei pe care a ajuns, daca cumva exista un moderator care il poate muta unde trebuie, as aprecia.
Bună ziua...

Deși nu mi-aș fi imaginat niciodată asta, până recent, în ultimile 2 săptămâni s-au stins din viață 2 cunoștințe foarte apropiate, ambii având vârsta de 40 de ani.

Eu având 38 de ani, fără alte rude în viață înafara de mama mea ( care are 66 de ani ), am început să mă gândesc foarte serios la faptul că, dacă Doamne Ferește mi s-ar întâmpla ceva, tot ceea ce este pe numele meu ar rămâne al nimănui, nu știu în ce măsură ar putea mama mea să pună în aplicare demersurile necesare pentru a trece totul pe numele cui aș vrea eu să las totul.

Mă refer aici la iubita mea, cu care sunt într-o relație stabilă și foarte bine consolidată de 7 ani. Sunt absolut sigur că, dacă mi s-ar întâmpla ceva, aș vrea să-i rămână ei tot ceea ce am.

Problema este că nu am făcut niciun pas spre oficializarea relației noastre, asta deoarece eu am o mentalitate mai diferită și mereu am considerat că nu este nevoie de un act care să justifice sentimentele care ne leagă. De asemenea, nu suport nunțile, atât de mult nu le suport că evit până și invitațiile la nunțile altora, darămite să fiu chiar eu în rolul principal ! :)

Sunt curios să aflu ce opțiuni am pentru a mă asigura că, dacă mi se întâmplă ceva, îi rămâne totul ei.

Mulțumesc !
@ adi1906 - Intr-adevar, acum ca am citit si eu ce spune legea, se pare ca la posturile de interfon interioare ar fi trebuit in mod clar impartite pe beneficiar. Acum na, nu prea am cum sa-mi dau seama daca s-a luat in considerare sau nu. Cel mai probabil ca nu, dar voi intreba. Legat de "posibilitatea platii in 24 de rate", la fel ca si cu orice alt aspect legat de acest contract, noua nu ne-a fost adus la cunostiinta. Poate votam sa vrem in 6 rate ? Sau 12 rate ? Poate, dar cel mai probabil votam ca nu vrem deloc la banii astia si insistam sa mai primim si alte oferte. Repet, noi efectiv am fost pusi in fata faptului implinit, direct.

@ ynocentta - Legat de acea problema, a fost dezbatuta pe larg intr-o alta postare a mea de aici de pe Avocatnet acum mai mult timp, acolo nu exista niciun dubiu ca as avea dreptate, mi-a dat dreptate comunitatea, mi-a dat dreptate Primaria, mi-a dat dreptate RADET-ul. Acolo tine strict de decizia mea de a da sau a nu da in judecata Asociatia Proprietarilor, atata tot. Nu am facut-o pana acum doar fiindca imi da cu virgula cand ma gandesc la banii si timpul pierdut.

@ Karapok - Din postarea dvs., la modul cel mai sincer posibil, nu vad decat o singura posibilitate, si anume ca cel mai probabil lucrati in domeniu si aveti o functie de partea cealalta a baricadei, altfel nu se explica de ce sunteti atat de ofensat. Dar va raspund punctual la toate acele intrebari : 1) Simplu, prin comparatie directa cu alte lucrari de genul. 2) Este total scoasa din context si nelalocul ei comparatia respectiva. 3) Nu am afirmat nicio secunda ca n-ar fi de munca sau ca ar fi usor sau altceva. Va rog mult sa nu-mi atribuiti lucruri pe care nu le-am afirmat.
Buna seara tuturor ! Sper ca aveti o Duminica placuta.



Ma adresez comunitatii Avocatnet pentru ajutor in privinta unei probleme cu care ma confrunt de ceva timp.

De multi ani, sunt intr-un continuu clinch cu Presedintele Asociatiei de Proprietari + 2 dintre cei 3 membri ai Comitetului Executiv al blocului in care locuiesc. Acest clinch este in mare lui parte unul relativ pasiv, tensiunea este palpabila, de obicei totul denegereaza in cadrul Adunarii Generale ( anuale ) sau alte intruniri mai mici, in rest... ne dam "Buna ziua !" asa de complezenta cand ne mai intalnim pe scari sau prin fata blocului.



Motivul principal pentru care exista acest clinch este faptul ca pur si simplu aceste persoane au luat decizia, acum foarte multi ani, sa se renunte la repartitoarele de caldura iar cei cu centrale ( 12/20 ) nu vor sa-si asume plata incalzirii pe spatiile comune. Acest lucru este efectiv ilegal, am obtinut confirmare atat de la Primaria Sectorului 5 cat si de la RADET, ambele institutii dandu-mi dreptate dar neputand face nimic mai departe, practic ar trebui sa dau in judecata Asociatia de Proprietari... ceea ce inca nu am facut.



Totusi, acesta NU este motivul pentru care postez acum. O alta nedreptate ( sau cel putin asa o consider eu, momentan ) se desfasoara de cateva luni de zile. La un moment dat anul trecut, s-a pus in discutie montarea de camere de supraveghere si schimare a sistemului de interfon. S-a facut pe atunci o foaie unde cine era de acord sa facem asta, isi exprima acordul. Eu am dat cu subsemnatul, eram de ceva timp vreo 7-8 dar era nevoie de 50% + 1, adica 11. Nu stiu nici acum cand si cine, dar ideea e ca intre timp s-a ajuns la acel 50% + 1. De atunci si pana in momentul montarii acelor camere de supraveghere si schimbare a interfonului, nu s-a mai discutat nimic. Nu ne-au fost prezentate ofertele, nu am fost intrebari daca e ok sau cu ce firma facem, pur si simplu ne-am trezit cu contractul semnat. Contract de care am facut rost cu greu, dupa mai multe insistente.



Problemele mele sunt doua : 1) Nu pot intelege sub nicio forma de ce eu platesc mai mult decat altii, mai exact, de ce rata lunara este calculcata in functie de Cota Parte si eu locuind intr-un apartament de 3 camere platesc mai mult decat cei care locuiesc in apartamente de 2 camere sau garsoniere. M-am interesat putin, la ai mei unde de asemenea s-a schimbat sistemul de interfon recent, fiecare apartament plateste aceeasi suma. La fel si la blocul de vis-a-vis de mine. Nu inteleg logica dar sincer mi se pare o nedreptate. Am facut un calcul estimativ si daca rata lunara ar fi impartita in mod egal, intr-un final as ajunge sa platesc in total 600 Lei, in loc de cei 800 Lei pe care i-as da acum.

2) Apropo de acest contract, sistemul de rate si sumele de bani pe care s-a semnat. Mi se pare ENORM !! Am vrut initial sa uploadez direct PDF-ul in cadrul acestei postari, insa acesta contine numele unor persoane + alte date si nu cred ca ar fi prea ok. Asa ca voi mentiona doar informatiile importante :

Firma la care s-a apelat este INTERADA. A se retine ca este vorba despre un bloc de 4 etaje, cu un total de 20 de apartamente.

Sistemul de camere de supraveghere costa 6960 Lei si se plateste in 24 de rate a cate 290 Lei. Consta in :



- DVR STANDALONE AHD MODEL 8 CANALE 5MP ( 1 buc. )
- CAMERE SUPRAVEGHERE INTERIOR AHD 5MP ( 2 buc. )
- CAMERE SUPRAVEGHERE EXTERIOR AHD 5MP ( 3 buc. )

- COLOANA CABLU TUB PVC16 ( 1 buc. )
- HDD 2TB SATA ( 1 buc. )
- MONITOR 18" ( 1 buc. )

Sistemul de interfon ( denumit INTERADA 05F ) costa 5280 Lei si se plateste in 24 de rate a cate 220 Lei. Consta in :

- UNITATE CENTRALA MODEL 05YTF/F CU CITITOR DE PROXIMITATE ( 1 buc. )
- SURSA ALIMENTARE ( 1 buc. )
- COLOANA CABLU ( 1 buc. )

- REGISTRU APEL ( DISTRIBUITOR ) ( 3 buc. )
- POST INTERFON ( 21 buc. )
- AMORTIZOR ( 1 buc. )
- BROASCA ELECTROMAGNETICA ( 1 buc. )

- BUTUC BROASCA ELECTROMAGETICA ( 1 buc. )

Eu in momentul de fata platesc cate 33.72 Lei / luna. Altii platesc doar 17.24 Lei / luna, ca na, eu sunt mai fraier si ei sunt mai smecheri. As vrea, pe cat posibil, oricine a mai trecut prin asta sa-mi spuna daca la ei in bloc s-a impartit in mod egal sau in functie de cota parte. De asemenea, m-ar interesa foarte mult ce parere aveti despre sumele din contract, sunt eu absurd sau chiar este foarte scump ?! Ar fi ideal daca as primi niste poze / PDF-uri cu niste liste de plata unde a aparut aceasta coloana sau eventual PDF-uri cu contracte, m-as ajuta foarte mult deoarece as putea sa le arat direct in cadrul urmatoarei Adunari Generale ( luna viitoare ). Si in general sunt super curios de parerea voastra, atat timp cat este una contrustiva si / sau informativa.

Multumesc mult pentru rabdare si scuze pentru postul imens.
Nu stie nimeni ?!
Buna ziua tuturor !

Taxa de habitat ( 2019 ) - este obligatorie sau poate fi contestata, din moment ce a fost anulata in instanta in Octombrie / Noiembrie 2020 ?!

Fiindca detin 2 imobile in Sectorul 2 si imi platesc taxele si impozitele destul de rar, m-am trezit ca am de platit suma de 444 Lei, reprezentand taxa de habitat, 190 Lei pentru un apartament, inca 190 Lei pentru celalalt si 64 Lei majorari.

Bineinteles, mi se pare o suma enorma si din moment ce aceasta taxa a fost anulata in instanta, nu prea inteleg de ce sunt nevoit sa o platesc ? Se poate contesta ? Daca da, cum si unde mai exact ? Daca refuz sa o platesc, se intampla ceva ?

De asemenea nu inteleg ce se intampla acum, am inteles ca trebuie facut un contract individual... presupune a face un contract individual eu personal ca proprietar sau se ocupa de asta Asociatia Proprietarilor din blocurile in care sunt aceste 2 apartamente ?

Astept raspuns, multumesc mult !
Banuiesc ca nu prea prezinta niciun interes acest subiect, vad ca desi au fost ceva vizualizari nu s-a incumetat nimeni sa isi exprime o parere, cel putin nu inca...