arockz a scris:
Functionarea fara administrator, conform legilor actuale, poate fi facuta de comitetul executiv pe o perioada limitata de timp.
S-a mai tot discutat acest aspect.
Si s-a tot intrebat ce treaba are legiuitorul in cadrul unei asociatii si spatiu privat.
Ei bine are. Pentru ca el obliga asociatia sa aiba grija de constructie sa nu se deterioreze. Si deoarece administratorii sunt scoliti sa faca si partea administrativa, nu numai de calcul liste (cum isi inchipuie unii) ei inspecteaza constructia si pe baza raportului si necesarului inmanat CEx se iau masurile necesare continuarii existentei constructiei la standarde de viata si confort necesare proprietarilor.
Cazurile in care au existat blocuri fara nici un fel de asociatie au dat roade pe termen scurt, pana au inceput sa se certe ca chiorii si sa puna unii mai mult sau mai putin bani din buzunar.
Fara personalitate juridica nu poti angaja, nu poti contract lucrari de anvergura, nu poti face mai nimic.
Cum s-a spus si mai sus, pentru 150 lei pe luna (ca restul de inca vreo 140 lei ii ia statul) acel om are grija de mersul financiar-tehnic-administrativ al blocului Dvs. Mie nu mi se pare mult. Poate altora li se pare.
PS: deci ati platit 4200 lei / an pentru apa (6 ap) si enel (18 ap ... mai corect X persoane)? dar cu gunoiu cum faceti? ala unde e in calcul?
18 apartamente inseamna o scara cu 5 etaje.
In zona noastra toata lumea isi transporta gunoiul la ghena de gunoi.Nu a existat niciodata plata acestui gunoi.
Legat de ce spune legea in legatura cu treaba administratorului este in regula dar nu se aplica peste tot si mai ales nu in toate conditiile.
In asociatia noastra toate hotararile s-au luat de catre comitetul executiv si de catre adunarea generala (reparatii la subsolul cladirii,curatenie pe casa scarii cu strangere de fonduri din usa in usa,inchiriat de spatiu tot cu semnaturi din usa in usa,etc.)
Singurul argument pentru existenta administratorului in asociatie este ca asa spune legea pentru ca in rest nu se justifica plata acestuia.