avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 154 soluții astăzi
Forum Activitate mihaelaancuta

Activitate mihaelaancuta

Este legal ca incepand cu data de 15 iulie personalul didacitc auxiliar dintr-o scoală , mai exact administrator patrimoniu , care este platit din fonduri extrabugetare ( incasari taxe activitate bazin inot) sa intre in somaj tehnic. Mentionez ca nu mai sunt fonduri pentru plata salariala.
buna ziua!
care este procedura pentru prelungirea concediuluide crestere copil de la 2 la trei ani!

Multumesc anticipat
In cazul in care reincep activitatea ( terminarea concediului de crestere copil) si intru in concediu medical incepand cu data de 01.02.2017 , beneficiez de stimulentul de insertie pentru perioada in care sunt in concediul medical?
Care este baza de calcul pentru concediu medical?
La 01.02.2017 reincep activitatea dupa incetarea concediului de crestere copil. Tot cu aceasta data intru in concediu medical timp de 30 zile pentru ingrijire copil pana la 7 ani.
Baza de calcul este pe ultimele 6 luni de indemnizatie ? sau 6 luni anterior intrarii in concediu de crestere copil?

Multumesc anticipat!
In perioada ianuarie1989 - aprilie1990 am satisfacut stagiul militar la um 01864i Timisoara( grad caporal).
Exista posibilitatea de a intra in posesia unui certificat de revolutionar ?
Multumesc anticipat!
Buna ziua! In data de 04.04.2017 copilul implineste 2ani. Cand ar trebui sa ma intorc la serviciu pentru a beneficia de stimulentul de insertie. IN acest interval este inclusa si luna tatalui?
Discuție legea 544/2001
buna ziua! Va rog sa-mi spuneti daca cv-ul unei persoane din cadrul unei institutii este document de ineters public.
Discuție legea 544/2001
O persoana fizica solicita unei institutii publice(scoala) copii dupa toate contractele de inchiriere privind entitati private pe care unitatea le-a desfasurat pe tot parcursul anului 2015, precum si copii dupa contractele de prestari servicii ale unor persoane, in baza Legii 544/2001.