avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 488 soluții astăzi
Forum Activitate rares1984

Activitate rares1984

Buna ziua.Am primit de la fisc deciziile de impunere CASS pe 2013,2014,2015,2016 .Am avut PFA in acea perioada.Valoarea cumulata de plata aprox.2000 ron .In februarie 2018 am facut cerere de restituire a taxei de mediu in valoare de 1500 ron.Nu am primit inca decizia.Se poate sa cer compensarea sumelor?In ideea sa le platesc diferenta de 500 ron?
Buna ziua,

Am primit o sentinta civila in care sunt obligat sa platesc suma de 50 lei cu titlu de cheltuieli de judecata.
Imi puteti spune unde trebuie sa platesc aceasta suma ?
Multumesc anticipat!
In actele primite de la tribunal nu sunt specificate taxele de timbru,onorariu.etc.Sunt prevazute doar cheltuielie de judecata in valoare de 50 ron.Sunt putin confuz...sa fie doar astea de plata ?
Multumesc.aveti idee care este valoarea acestor taxe judiciare de timbru?
Multumesc.

Puteti sa ma ajutati cu un model de intampinare?
In intampinare pot sa precizez exceptia lipsei de obiect?
Buna ziua,

Zilele trecute am primit o serie de documente(prin posta)de la tribunal , din care am inteles ca un furnizor (cu care am contract pentru servicii de salubritate) a inaintat o actiune in justitie pentru a obtine valoarea ultimelor facturi neplatite de mine.Din documentele primite reise ca furnizorul cere sa le platesc 112ron (valoare facturi)+8ron(dobanzi)+50ron cheltuieli de judecata.Eu am fost a doua zi si am platit toate facturile si dobanzile.Am luat legatura cu avocatul lor, si acesta mi-a spus ca daca am platit ,totul e ok, dar nu mi-a spus cum sa platesc cheltuielile de judecata(eu am fost de acord sa fac asta -in ideea ca totul sa se termine mai rapid). Va rog sa ma ajutati cu urmatoarele nelamuriri: Sa mai fac si sa trimit catre judecatorie , intampinarea solicitata in documentele primite?Daca da, imi puteti da un exemplu ? Credeti ca procesul (e pe fond- asa scrie in actele primite) va mai continua daca am platit?Va multumesc anticipat!
Va multumesc!
Buna ziua,

Va multumesc inca odata pentru raspunsuri.
Din discutiile avute mai sus , inteleg un lucru: dupa infiintare P.F.A trebuie sa completez si sa depun o serie de declaratii( 220, 600 etc) . Corect?
Imi puteti spune , va rog , care ar fi toate aceste declaratii care trebuie sa le depun dupa infiintare si unde/cand anume trebuiesc depuse?

Va multumesc, anticipat!

Buna ziua,

Va multumesc pentru raspuns.

As mai avea totusi o intrebare:dupa ce voi incheia contractul ca angajat la firma voi fi obligat prin lege sa platesc contributia la pensie?Si daca da ,care este procentul pentru aceasta contributie?

Va multuemsc anticiat!

Buna ziua,

As avea si eu cateva intrebari legate de obligatiile unui P.F.A:

-dupa cat timp de la infiintare P.F.A trebuie sa depun la ANAF declaratia 220?
-daca in data de 16.04.2013 primesc de la ORC actele ce certifica faptul ca sunt P.F.A din ce data va incepe calculul impozitului pe venit respectiv obligatia platii contributiilor sociale? mentionez ca inca sunt angajat la firma, dar in viitorul apropiat vrem sa schimbam raportul de munca (va deveni firma -p.f.a)
-ce taxa, contributii , impozite sunt obligat sa platesc ca P.F.A? Care ar fi formula de calcul pentru un venit brut de 4500 ron/luna.

Va multumesc anticipat!