Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Ioanam2010 a scris:
Buna seara,
Cum se recomanda transmiterea notificarii de incetare a CIM? Prin email este valida? Sediul firmei este in Cluj dar eu lucrez la un punct de lucru intr- un alt oras. La ce sediu este recomandat sa Trimit acea notificare in cazul in care este recomandat sa o Trimit in scris?
Multumesc!
Eu comunic foarte bine prin e-mail, atat cu autoritatile, cat si cu firma angajatoare, viteza, acuratetea si confirmare pe loc a mesajului trimis, legea semnaturii electronice nu a fost facuta doar asa, sa mai fie o lege in plus.
Eventual ii contactati telefonic si ii anuntati ca le-ati trimis notificarea.
Sau puteti opta prin varianta FAX-ului.
Recunosc ca evit pe cat posibil Posta Romana, serviciile de slaba calitate ma fac sa actionez asa.
Multa sanatate si succes in viata!
Buna seara,
Este de preferat sa trimiteti prin posta / curier cu confirmare de primire si sa solicitati o copie a acesteia cu numarul de inregistrare primit.
Nu inteleg ,cine pe cine doreste sa notifice?
Angajatul pe angajator sau invers?
Trebuie sa va cunoasteti foarte bine CIM !
Chestia cu notificarea este floare la ureche!