avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 210 soluții astăzi
Forum Activitate darina2006

Activitate darina2006

Răspuns la discuția Nota doi la purtare
da , a mai avut mici abateri, a fost prins fumand in fata scolii, a avut nota la purtare scazuta cu un punc din cauza absentelor, dar recunoastem toate aceste avateri, nu vreau sa-l scoatem basma curata, dar totusi, suntem de acord ca trebuie sanctinat insa nu atat de grav.
Anul trecut un elev a fost dus cu salvarea in coma alcoolica din scoala , alcoolul consumandul in incinta scolii si nota la purtare a fost 7 , sunt elevi care consuma droguri tot in scoala , prinsi fiind si nota e 6 sau 7 depinde de diriginte si ar mai fi multe , vreau sa va mai spun ca fiul meu nu e un elev cu probleme la invatatura are media perte 8.50 a intrat la liceu al patrulea in clasa lui in ordinbea mediei ovbtiunutra la admitere 9.30 si totusi
Răspuns la discuția Nota doi la purtare
spuneti-mi va rog parerea d-voastra, nu e cam mare sanctiune aplicata , mie frica sa nu fiu eu subiectiva si sa nui fac mai mult rau fiului meu , caci oricum mi s-a recomandat sa il mut la alta scoala
Răspuns la discuția Nota doi la purtare
Ministerului sanatatii sau al invatamantului?
Fiului meu i-a fost scazuta nota la purtare la doi, nu am mai auzit de o masura atata de dreastica luata vreodata, poate va intrebati ce a facut, nu a dat foc scolii, nu a distrus-o , nu a batut pe nimeni, nu a vandut sau consumat droguri(pentru asta ai nota 7 la purtare) a chiulit de la ore , nu singur, dar asta conteaza mai putin, au fost intr-un bar ,a consumat o bere,dar nici cantitatea nu conteaza, s-a intors sa-si ia ghiozdanul, l-a luat si a plecat acasa.Specific ca in scoala dupa ce a intrat nu a mai participat la ore, nu a deranjat pe nimeni, a stat la chioscul scolii pana a sunat si si-a luat ghiozdanul, a plecat.