avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 760 soluții astăzi
Forum Activitate adriana_p

Activitate adriana_p

Buna ziua, Lucrez la societate care trimite angajatii la cursuri. Intrebarea este daca angajatii care sunt concediul medical (pentru sarcina) sau concediu de odihna luat inaintea medicalului mai pot beneficia de aceste cursuri. In momentul de fata societatea refuza dreptul la aceste cursuri pe motivul ca nu se mai pot acorda pe perioada concediului.

Multumesc anticipa!
Buna ziua

Am si eu nevoie de ajutor cu o monografie contabila privind scoaterea din gestiune a unor mijloace fixe :
cazul 1 in care au fost cumparate laptop-uri si telefoane si date mai departe ca bonus angajatiilor as dori sa stiu daca aceste bonusuri sunt de natura impozitarii sau nu si ce note contabile ar trebui inregistrate
cazul 2 am niste laptop-uri care au fost ridicate in urma unei perchezitii si as dori sa stiu daca pentru ele trebuie sa creez un provizion sau nu.
Multumesc
Buna ziua

Am facut o rectificativa in luna martie 2015 pentru iulie 2014 la declaratia 112, cand ar trebui sa inregistrez in contabilitate aceasta rectificativa in anul 2014 la decembrie sau in anul 2015 in martie? Mentionez ca inca nu am depus bilantul pe 2014. Mi s-ar parea corect sa inregistrez in 2014 avand in vedere ca e o cheltuiala aferenta anului trecut. Va rog daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns.
Multumesc
Buna ziua
Va rog sa ma ajutati intr-o problema :
O societatea comerciala platitoare de TVA din Romania , inscrisa in registrul operatorilor intracomunitari , presteaza servicii de paza pe teritoriul Romaniei la un imobil . Factura fiscala pentru prestari servicii de paza se intocmeste pentru o societate" - care are sediul social in UE. Imobilul din Romania este un hotel, firma din Cipru este actionara a hotelului din Romania. Puteti sa-mi spuneti cum se procedeaza dpdv fiscal ?
Ma intereseaza :