Am o nelamurire pe care tare mult as vreo sa o clarific cu dumneavoastra: pe data de 15.03.2013 am incheiat contractul de inchiriere pentru punctul de lucru secundar.
Am fost la ONRC am depus toate actele (pentru radierea punctului de lucru)-de mentionat ca punctul de lucru l-am infiintat prin actul constitutiv al firmei- :
certificat constatator care a fost eliberat de Registrul Comertului pentru autorizarea punctului de lucru-original
actele societatii comerciale,
copie dupa CI asociat unic si stampila societatii,
Decizie Asociat Unic si formular de cerere.
si mi-au eliberat o rezolutie respectie certificat de inregistrare mentiuni.
Intre timp am fost si la Administratia financiara sector 6 si am depus declaratie privind sediile secundare de radiere a punctului de lucru.
Intrebarea este: mai am ceva de facut? Proprietarul mi-a spus sa-i duc in termen de 15 zile DOVADA RADIERII PUNCTULUI DE LUCRU CATRE LOCATAR ADICA CERTIFICATUL CONSTATATOR!!! Mai trebuie sa depun ceva?