Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Ma intereseaza mai multe detalii referitoare la infiintarea unei firme. Nu reusesc sa imi dau seama ce ar fi mai potrivit pentru mine.
Domeniul: invitatii evenimente (utilizare soft + achizitionare vectori/imagini de pe siteurile de profil, pe baza abonament lunar) + colaborarea cu tipografie din oras, pe langa toate acestea o sa mai achizitionez materiale pentru partea de invitatii (siteuri China si/sau Romania), decoratiuni pentru evenimente, carti de vizita si creare logo-uri pentru companii + alte materiale publicitare.
Nu stiu ce ar fi mai recomandat ca tip de firma pentru aceste activitati.
O sa lucrez in principal in soft-uri ca si Photoshop, Adobe Illustrator, et.c, banuiesc ca o sa am nevoie de liceenta pentru aceste softuri, am dreptate? La fel si calculatorul pe care il utilizez cred ca o sa aiba nevoie de ceva special ca sa nu am probleme in cazul unui control.
Eu sunt deja angajata, deci firma ar insemna pentru mine un al doilea "job". O sa lucrez singura pentru moment, insa e posibil ca in viitor sa angajez inca 1-2 persoane in functie de cum decurge totul.
M-am uitat peste II, PFA, SRL-D, insa nu as vrea sa platesc inutil taxe, impozite pe care as putea evita sa le platesc selectand tipul potrivit de afacere pentru ceea ce doresc sa intreprind.
Nu stiu daca ati auzit cumva, daca se pot obtine ceva fonduri nerambursabile eficiente pentru acest sector / tip de afacere.
Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi in aceste privinte?
Apelez la ajutorul dvs. pentru a ma informa in legatura cu posibila durata a unei succesiuni la care eu particip.
Sora bunicii mele a decedat anul acesta ( bunica mea e decedata de cativa ani).
Fiul vitreg al surorii bunicii mele a decis sa inceapa toate aceste proceduri.
Eu am trimis pana acum copie dupa certificatul de casatorie, cel de nastere si buletin. Insa nu stiu care sunt pasii, ce se face, cand se face etc. Imi e destul de greu sa comunic cu ei pentru ca sunt intr-un alt oras.
Astazi suntem programati cu totii la notar sa mergem sa semnam ceva. N-am idee ce si as vrea sa ma duc pregatita. Pana acum am inteles ca s-au facut ceva evaluari a bunurilor si banilor din banci. Altceva nu stiu. Puteti sa ma ajutati?
La ce sa ma astept acum cand ma duc la notar, ce trebuie sa stiu? Si cat poate sa dureze pana in momentul in fiecare isi intra in drepturi?
Va multumesc,
L.