avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 479 soluții astăzi
Forum Activitate monya_tomy

Activitate monya_tomy

Buna. Legislatia actuala prevede acordarea de catre medicul de familie tot a 14 zile calendaristice pentru ingrijirea copilului bolnav? Va intreb deoarece medicul meu de famile sustine ca doar 10 zile imi poate acorda. Multumesc pentru raspuns.
Răspuns la discuția concediu medical prelungit
Va multumesc pentru raspuns. In OUG nr. 158/2005 apare precizat nr total de zile pe an ce se pot acorda pentru ingrijirea copilului bolnav ( 45 de zile), dar nu am gasit specificat nr de zile pe care le poate acorda medicul de familie intr-o singura transa. Sunt 10 zile sau 14 zile? Multumesc mult pentru amabilitate.
Cu stima,
Simona T.
Buna ziua. Lucrez ca profesor ( titular) in invatamant, mi-a expirat concediul de maternitate in 4 martie a.c., iar din 5 martie mi-am luat concediu medical. Stiu ca legal pot sa-mi iau maxim 90 de zile de concediu medical pe an, as vrea sa stiu daca cele 45 de zile care se pot acorda pe an pentru ingrijirea copilului se calculeaza sau nu separat de cele 90 de zile ( as vrea sa-mi prelugesc concediu medical, daca exista o portita legala, pana la sfarsitul anului scolar - in 20 iunie). In timpul vacantei de Paste am intentionat sa intrerup concediul medical, dar contabila scolii m-a informat ca nu am dreptul la vacanta, deoarece nu am fost in activitate. Asta inseamna ca nici in vacanta de vara nu voi fi platita, din acelasi motiv. Este legal acest lucru? Va multumesc.
Doream sa inchei asigurarea pe numele utilizatorului deoarece acesta din urma, fiind pensionar, ar fi beneficiat de un tarif mai mic :) si ma gandeam ca, avand contract de comodat, ar exista o portita legala ... multumesc pentru raspuns