avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 543 soluții astăzi
Forum Activitate nanette22

Activitate nanette22

Sunt studenta in Germania,fara bursa.Nu lucrez,nu am venituri proprii.

Am solicitat card european de sanatate,am platit in avans asigurarea in tara pe 6 luni.
Am primit email prin care sunt intrebata motivul eliberarii cardului si apoi mi s-a spus ca nu mi se poate elibera cardul pe 6 luni si ca trebuie sa platesc asigurarea de sanatate la statul german,ca sunt acolo la studii.

Daca nu am venituri proprii ,din ce bani sa mai platesc si asigurare ,valoarea in Germania fiind 80 EU pe luna ,pe cind in tara este de 66 lei???
Pentru studii ,primesc bani de la parintii mei .

Răspuns la discuția intabulare teren agricol
Multumesc de sfat!
Banuiam deja problema cu Primaria.

Va rog o lamurire legata de Titlul de proprietate terenuri si Cadastu si Carte funciara

Detin 2 terenuri agricole pentru care am obtinut Titlul de proprietate in anul 1995 ,eliberat de Comisia judeteana xxxxx pentru stabilirea dreptului de proprietate asupra terenurilor ,semnat de Prefectul judetului xx,Director General pentru Agricultura si alimentatie,si Director al Oficiului de Cadastru si Organizarea Teritoriului din orasul xxxx,pentru terenuri aflate in comuna yy

Va rog sa-mi spuneti daca aceste terenuri se regasesc in evidentele lor si daca sunt trecute in Cartea Funciara si daca pot obtine numarul din Cartea Funciara.Intreb pentru ca in 1995 nu m-am ocupat eu de aceste documente ci un unchi de al meu,si el mostenitor al terenului.
Am primit doar Titlul de proprietate ,semnat de cei care vam precizat.
Pot solicita un document de la actuala Agentie Nationala de Cadastru xxx???
Multumesc!
Buna ziua!
Va rog sa ma ajutati sa stiu cum se face legal o intabulare de teren agricol.
Ca documente detin ;