avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 547 soluții astăzi
Forum Activitate corneliubogdan

Activitate corneliubogdan

Multumesc pentru raspuns.

Am luat si eu un considerare directia de a infiinta un SRL. Aici nu sunt prea sigur cu taxele care ar trebui platite, cum ziceam, o perioada la inceput voi avea un singur client care va plati un abonament (nu va fi o suma foarte mare). De asemenea partea prin care ma folosesc de profit nu e asa simpla (nu voi angaja pe cineva extern in aceasta firma).
Oricum eu voi fi angajat cu 2 ore sau ceva de genul acesta pentru mentenanta si sa figurez cumva ca si persoana care a creat soft-ul respectiv (probabil ca e necesar).

De dragul discutiei, care ar fi cea mai simpla forma prin care as putea vinde un software la cineva? Parca era si conventia civila, dar din ce am vazut au aparut cateva schimbari si pe partea asta.
Buna ziua,

Sunt programator angajat cu contract, normal intreaga, perioada nedeterminata si cu clauza de fidelitate care specifica faptul ca pe perioada contractului nu voi efectua nicio activitate concurenta cu cea desfasurata de angajator.

In acest moment am o oportunitate sa dezvolt un software complet diferit de tipul de software dezvoltat pentru angajatorul meu iar posibilul meu client nu este/nu va fi client al angajatorului meu.

Ma gandesc sa dezvolt acest software, sa-l vand (o plata initiala) si sa fac un contract de mentenanta dupa aceea. Este posibil sa am si alti clienti la el (dupa acelasi model) sau la variante ale software-ului in viitor dar probabil nu in perioada imediat urmatoare.

Intrebarea mea este: ce forma de organizare ar fi cea mai potrivita avand in vedere legislatia in acest moment? De asemena as dori sa o implic ("angajez") si pe sotia mea (in acest moment este in somaj) in aceasta oportunitate. Ideal as dori sa fie ceva pe numele sotiei dar nu are studii in acest domeniu.

Multumesc,
Discuție Vanzare teren
Buna seara,