avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 157 soluții astăzi
Forum Activitate ZPR

Activitate ZPR

Bun găsit, tuturor!

Am fost azi la ORC să depun documentele pentru înființare SRL-D, însă doamna de la birou, foarte amabilă de altfel, mi-a spus că dacă am primit acțiuni la programele de privatizare în masă, a.k.a. „Cuponiadele” din '92 sau '95, înseamnă că am mai fost acționar.
Adică nu mai pot înființa un SRL-D.

1 - Cum pot să aflu dacă am „beneficiat” (cu ghilimelele de rigoare) de programul de privatizare din 1995, respectiv dacă am primit cupoanele?
2 - Dacă am primit cupoanele acelea, mai există vreo cale de a înființa SRL-D?

Vă mulțumesc!

P.S. Dacă nu am postat în secțiunea potrivită, vă rog mutați topicul acolo unde trebuie.
Dacă mai interesează pe cineva subiectul, astăzi am sunat la numărul de telefon din pagina „Contact” a site-ului ANL.ro la care a răspuns o doamnă —care nu a considerat necesar să se prezinte— pe care am întrebat-o dacă locuința ANL poate fi sediu social. Mi-a răspuns cu un „NU” sec, fără alte detalii.

Cu toate acestea, am văzut plicuri (înștiințări su facturi) adresate unor persoane juridice la adresa unui bloc ANL. Probabil e doar adresa de corespondență, oricum, presupun că doamna care mi-a răspuns la telefon știe ce vorbește.
Răspuns la discuția Emitere factură I.I.
Vă mulțumesc pentru răspunsul rapid!
Cred că la punctul 3 nu m-am făcut înțeles.
Vroiam să știu care sunt, în detaliu, serviciile pe care le pot presta, conform codului 6311, pentru că prin „prelucrarea datelor, administrarea paginilor web si activitati conexe” eu înțeleg inclusiv salvare și restaurare a datelor prelucrate, însă cineva mi-a spus că acest lucru nu este inclus.
Administrarea paginilor web implică și crearea acestora?
Ce anume înseamnă „activități conexe”?
Îmi cer scuze, termenii aceștia (din punctul meu de vedere) acoperă o gamă largă de servicii pe care, totuși, le-am văzut specificate în cadrul altor coduri CAEN și nu vreau să emit documente pentru servicii pe care nu ar trebui să le prestez.
Vă mulțumesc, încă o dată!
Bun găsit tuturor!
Sunt, de curând, titularul unei Î.I. (6311) și a venit vremea emiterii primei facturi.
Vă rog să mă îndrumați astfel încât să nu fac vreo „nefăcută” de la început.
Am prestat aceleași servicii în mai multe zile de-a lungul ultimelor 2 săptămâni către o unitate de învățământ (o școală din localitate).

1 • Trebuie să emit o factură pentru fiecare zi sau poate fi o singură factură cu suma totală?
2 • Trebuie să emit și chitanță sau bon fiscal?
3 • Care sunt (exact) activitățile pentru care pot emite facturi?

Dacă s-a răspuns deja acestor întrebări, vă rog să mă scuzați.
Un link spre răspunsuri va fi suficient.
Vă mulțumesc! :)