avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 692 soluții astăzi
Forum Activitate contacafe

Activitate contacafe

Sa inteleg ca ratele acelea ar trebuii sa le inregistrez in 214? Am mai avut anul trecut o discutie( pe vremea acee era vorba de un soft ) cu un domn contabil care spunea ca nu am voie sa amortizez softul pana nu se termina ratele si ca ratele ar trebuii sa le inregistrez in 471 si abea cand primesc factura cu storno si cu softul pot incepe sa amortizez.
Dar la achizitia unui bun in rate dupa parerea dumneavoastra cum ar trebuii sa se procedeze si care ar fi inregistrarile contabile? Ca eu asta nu inteleg cum ar trebuii sa intregistrez in contabilitate acest terminal care este defapt o imobilizare pentru ca are valoarea totala peste 2500 ron si ar trebuii sa am amortizare in acest caz.
Am citit mai bine contractul si din acesta reiese ca este vorba de achizitionarea unui terminal cu plata in rate si dobanda zero. Avans nu s-a platit , deci lunar se vor plati timp de 24 de luni aceste rate egale.
Deci pe ce cont pot inregistra aceasta rata lunara?
Cumva pot inregistra pe 167?
Din ce imi spuneti dumneavoastra inteleg ca ar fi trebuit sa primesc o factura separata pentru terminal, am sa iau legatura cu ei sa vad ce imi pot spune si dansii.
Numai ca nu inteleg daca ar fi emis factura pentru terminal, de ce as mai platii rate in acest moment?
Nu am primit factura pentru terminal
Buna ziua!
Am achizitionat de la Vodafone un telefon pe care il platesc in rate.
La primirea primei facturi de Vodafone am structurate urmatoarele: 1020.09 tva inclus abonament telefonie si rate terminal 184.74 fara tva.
In ce cont pot inregistra rata la terminal?
Răspuns la discuția Fragmentarea comenzii cash
Pana la livrarea marfii clientul vrea sa plateasca 7000 lei cash, pot sa am doua facturi de avans una de 3500 si a doua de 3500 iar ultima de marfa fiind storno avans pentru ambele cu restul de plata 3000 prin banca?
Legal este corect?
Nu inteleg la ce se refera legea cand scrie despre fragmentarea comenzii?
Buna ziua, sper ca ma poate ajuta cineva in urmatorul caz:
Am o comanda de marfa de 10000 lei, pot emite in ziua x o factura de avans cu plata cash de 3500 lei si o a doua in ziua y cu plata de 3500lei?
Se considera fragmentarea facturii in acest caz?
Răspuns la discuția Decont de cheltuieli extern
Va multumesc pentru raspuns, sa inteleg ca aceste cheltuieli ar trebuii mentionate in decont indiferent daca au fost platite cash sau cu cardul?
Mai am totusi o nelamurire, in cazul in care cheltuielile de deplasare au fost platite cu cardul societatii, pentru diurna acordata cash, angajatul este obligat sa aduca documente justificative exact pe suma care i s-a acordat, de exemplu bonuri de taxi sau metrou din tara unde s-a deplasat, bonuri fiscale de la restaurant?
Buna ziua! In urma unei deplasari externe am intampinat urmatoarele situatii si nu stiu cum ar fi corect sa procedez:
-au plecat in deplasare doi angajati cu functii de conducere si un asociat al firmei, este corect sa intocmesc ordin de deplasare extern si pentru asociatul firmei, beneficiaza si el de diurna? sau doar cei doi angajati?
- cheltuielile cu deplasarea sunt deductibile pentru toti trei?
- in cazul in care societatea a platit biletele de avion inaintea plecarii prin banca, iar cazarea si biletele de intrare la targul pentru care s-a efectuat deplasarea, au fost platite cu cardul in timpul deplasarii, ar mai trebuii sa apara in decont aceste cheltuieli?
Cum ar trebuii sa intocmesc corect decontul in aceasta situatie?