avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 808 soluții astăzi
Forum Activitate pavelescuC

Activitate pavelescuC

Răspuns la discuția modificare organigrama
daca dintr-un singur post existent in organigrama dorim sa avem 2 posturi, aceasta modificare nu trebuie aprobata de adunarea generala, ci doar o decizie la nivel de comitet executiv si presedinte (bineinteles fiecare cu fisa de post adaptata sarcinilor) ?

multumesc!
in prezent avem un singur post pentru casier si gospodar in organigrama, dar suntem nevoiti sa angajam 2 persoane diferite pe aceste posturi.

cine aproba modificarea organigramei, comitetul executiv si presedintele sau este obligatoriu sa fie decizia adunarii generale?

Buna ziua,
Asociatia de proprietari a depus o plangere impotriva fostului casier.

Politia a deshis un dosar de investigatii, dar au trecut deja 5 ani in care nu s-a rezolvat nimic.

In cat timp se prescriu faptele de furt, sau posesie ilegala a documentelor asociatiei, tinand cont ca faptele nu au fost dovedite iar dosarul este in curs de investigare?

Multumesc
Multumesc frumos pentru raspuns.
Aveti idee care este valoarea taxei de timbru judiciar pentru modificarea statutului?
Din pacate, respectivul proprietar nu a dorit sa mai plateasca si comisioanele bancare pentru transfer, asa ca a achitat numerar.
Am facut 2 chitante in doua zile diferite.
Multumesc!
Am facut 2 chitante in doua zile consecutive.
Buna dimineata, as dori sa aflu unde se achita si care este valoarea taxei judiciare de timbru pentru modificarea statutului asociatiei de proprietari?

Multumesc.
buna ziua,
intrebarea este urmatoarea: o asociatie de proprietari poate achita cu dispozitie de plata un serviciu prestat de catre o persoana fizica care nu poate prezenta factura?

de ex. un serviciu de inscriptionare usi intrare, sau cutii postale, efectuat de catre unul din proprietarii din asociatie.

multumesc!
asociatia de proprietari poate incasa de la un locatar cotele de intretinere in valoare de 10.120ron?
cazul 1.
daca exista facturi unde sunt mentionate valori diferite la total de plata si valoare factura curenta, care suma trebuie luata in considerare?

cazul 2.
daca avem factura cu minus, se trece in lista afisata de plata a lunii valoare zero, sau valoarea cu minus?

daca se trece valoarea cu minus, atunci suma totala de colectat de la proprietari in luna respectiva (suma care cuprinde toate facturile furnizorilor) se va diminua cu aceasta valoare in minus, ceea ce inseamna ca in luna respectiva nu vor fi adunati toti banii pentru plata tuturor facturilor, corect?

multumesc pentru lamuriri,
CP