avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 707 soluții astăzi
Forum Activitate Iasmina09

Activitate Iasmina09

Va multumesc mult pentru informatii, cei de la Vodafone intr-un final au revenit cu un telefon prin care isi cer scuze si ma informeaza ca o sa revin la vechiul abonament, Am mers la cei de la vodafone si am depus cerere pentru rezilierea contractului care a fost acceptata fara am mi se cere plata taxei de reziliere. Totodata am primit si in scris precum ca a fost o greseala din partea lor si ca in urmatoarele zile o sa revin la vechiul abonament.
Va multumesc din nou, sper sa fi terminat cu aceasta poveste.
Buna ziua,
Intampin o problema ca marea companie Vodafone, aprox acum trei saptamani am primit un telefon de la un consultant pentru prelungirea abonamentului care va expira la sfarsitu lui decembrie. Am refuzat toate ofertele propuse de catre consultant si am specificat clar ca nu doresc sa prelungesc abonamentul. Saptamana trecuta ma trezesc cu un mesaj pe telefon precum abonamentul sa prelungit pe inca un an de zile (abonament in valoare de 25euro pe luna). Am luat imediat legatura cu un consultant, care a confirmat ca abonamentul a fost prelungit in urma discutiei cu primul consultant, am specificat ca eu am refuzat ofertele si asa sa deschis o sesizare pentru verificarea convorbiri. A trecut o saptamana iar dansi se fac ca ploua si totodata nu pot depune cerere pentru rezilierea contractului deoarece mi se cere plata taxei de reziliere pe un an de zile, pentru un abonament pentru care eu nu am vrut sa fie prelungit.Doresc sa metionesc ca am fost un platitor bun nu am intarziat nici odata cu plata facturi in acesti doi ani (perioda contractuala). Va rog sa imi spuneti daca nu reusesc pe cale amiabila sa rezolv aceasta problema, care ar fi cei mai buni pasi pe partea juridica de urmat, si tot odata doresc sa stiu daca exista legi care ma protejeaza de astfel de hotii.