avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 371 soluții astăzi
Forum Activitate sebastian_nancu

Activitate sebastian_nancu

4 din 4 utilizatori consideră
acest răspuns util
Am avut și eu din ăștia care n-au ce face. E un război de uzura.... Modificați condițiile de retur afisate site în sensul ca la retur clientul plătește transportul. Afișați vizibil în site ca din data x se modifica condițiile de retur și ca costul returului e suportat integral de client (se poate trece chiar și în template-ul mailului pe care îl primește când face comanda). Nu scrie în lege ca suntem obligați sa le achitam și transportul la retur..
2) Nu mai acordați transport gratuit la produse o perioada de timp, indiferent de valoare,
3) condiționați trimiterea returului doar prin anumie firme de curierat - Cea mai scumpa, ca să-l usture la buzunar.
O sa piardă 20-25 lei la expediere și minim 25 lei la retur.
Sa vedem cât timp ii convine sa piardă bani.



Furi64 a scris:

Buna ziua, am un client care, odata la doua saptamini, comanda un Mini PC. Dupa ce il primeste, il testeaza, se joaca pe el si apoi il trimite retur. Si uite asa de 9 ori. De mentionat ca transportul inapoi al produsului este platit de mine iar costul transportului initial ii este returnat integral. Ce pot sa fac ? Cum pot sa nu-i mai vind ?