avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 192 soluții astăzi
Forum Activitate RamFinancial

Activitate RamFinancial

buna ziua,

o intrebare: pentru decontarea unei deplasari (combustibil si cazare) pentru administator trebuie completat ordin de deplasare sau decont?

multumesc
Buna ziua,

Va rog sa ma ajutati cu un raspuns: o firma platitoare de tva la incasare plateste un avans pe baza unei facturi proforme (factura ce nu este inregistrata in contabilitate), iar factura fiscala este emisa in luna ulterioara, cand se ia in considerare TVA aferent acesteia?

Multumesc!
multumesc!
Buna ziua,

Un contract de asistenta economico - financiara poate fi incadrat la codul caen 8299 - Alte activitati de servicii suport pentru intreprinderi? Firma are ca activitate principala servicii de contabilitate, iar ca serviciu secundar este incus acest 8299.

multumesc!
Buna seara,

Daca un client (persoana fizica) a solicitat factura la data prestarii serviciului si plata s-a efectuat dupa 30 de zile, este in regula sa emit bon fiscal la data platii, chiar daca factura are alta data?

Multumesc
buna ziua,
am urmatoarea nelamurire: un ONG (Asociatie) din 2015 constituit din 3 membrii (presedinte,vicepresedinte si secretar) poate depune situatiile financiare daca nu are cenzor? Daca unul din membri este contabil, se pot depune situatiile doar cu semnatura administratorului sau e obligatoriu un contract cu un contabil autorizat (expert contabil)?
multumesc
multumesc frumos pentru informatie
Buna ziua,

Daca o firma are o factura de la ORC pentru inmatricularea ei si este achitata prin OP din contul personal al actionarului, aceasta poate fi decontata prin firma? daca da, cum se inregistreaza in contabilitate imprumutul de la asociati in acest caz?
Multumesc
Este in regula sa inregistrez veniturile din prestarea de servicii medicale (consulturi si interventii chirurgicale) in contul 704?

multumesc
Buna ziua,
Va rog sa ma sfatuiti in urmatoarea problema: am o firma in domeniul medical (activitati de asistenta spitaliceasca) si sunt nevoit sa imi achizitionez casa de marcat iar pentru asta am nevoie sa specific "locul instalarii". Sediul social firmei este declarat doar ca sediu administativ, activitatea desfasurandu-se la un spital si doua policlinici. Este obligatoriu sa iau trei case de marcat sau pot sa iau doar una? In actul constitutiv este mentionat ca activitatea se desfasoara la beneficiari si/sau in afara sediului propriu.
Multumesc