avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 422 soluții astăzi
Forum Activitate robertg92

Activitate robertg92

Context: Fiind programator ma gandeam sa imi creez propia platforma de 'social media', ceva simplu, unde oamenii pot creea si citii articole.(un fel de blog/platforma de bloguri). Platforma o sa fie subscription based only, fara reclame. Ma gandeam cum ar trebuii incadrat acest business. Tin sa mentionez ca sunt incepator si abia am inceput sa fac research.
Se poate avea un PFA cat timp esti angajat? Context: Lucrez ca programator si pentru extra venit as lucra part-time sau PFA/SRL sau pe platforme de freelancing. Este posibil? Angajatorul curent o sa comenteze avand in vedere ca as face tot programare pentru part-time?
Mai pe scurt lucrez intr-o companie de IT, iar ca personalitate sunt introvert. In ultimul timp se tot pune presiune pe mine ca sa am calitati de extrovert ( sa vorbesc mai mult, sa ma implic mai mult, sa gandesc/raspund mai repede), mai pe scurt sunt pus sa fiu cum vor ei, neluand in considerare personalitatea mea si cum ma simt eu confortabil. Exista ceva pe cale legala acum in 2023 in care sa imi respecte felul meu de a fii? Ma simt fortat sa fiu ceva ceea ce nu sunt. Doar pentru ca sunt introvert asta nu inseamna ca nu ma implic, desii ei asa vad. Ar trebuii sa ia niste lectii de psihologie.
As dorii sa stiu daca este obligatoriu sa platesc comision la agent in situatia in care doresc sa ma mut in chirie. E plin internetul de apartamente ce au ca numar ds contact agent/agentie. Avand in vedere ca eu am gasit acel apartament teoretic nu am apelat la serviciile lor, deci nu ar trebuii sa platesc nimic. Doar pentru ca imi spune adresa apartamentului asta nu inseamna ca trebuie sa platesc ceva. Exista ceva lege ce protejeaza chiriasii?
Unde pot gasii benefiicile pe care le are un urmas de detinut politic? Pe langa pensie de urmas.