avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 518 soluții astăzi
Forum Activitate sandeldaniel

Activitate sandeldaniel

Nu s-a rezolvat asa cum speram. ANAF mi-a trimis instiintare de poprire pe suma restanta din contract. Se pare ca si pe ei trebuia sa-i anunt chiar daca contractul era cu CNASMB
Răspuns la discuția Contestatia la o poprire anaf
Multumesc.
Buna ziua. Care este instanta judecatoreasca competenta, din Bucuresti, la care pot depune contestatie la poprirea ANAF. Si un model de contestatie. Am facut contract cu casa de asigurari sociale de sanatate in august 2021 pe un an, ca persoana fara venituri, si am platit 2/3 din valoarea contractului. In aprilie 2022 m-am angajat, in sfarsit, si nu am mai platit si ultima transa din contract crezand ca, firma platind taxele aferente, nu mai trebuie ca si eu sa platesc.
Multumesc anticipat pentru ajutor.
Am sa scriu tot eu raspunsul pentru ca mi-am rezolvat problema. Am accesat site-ul CASMB si am trimis o petitie cu aceasta intrebare si am atasat adeverinta de la noul meu loc de munca. In 3 zile am primit raspunsul favorabil - figurez ca salariat.
Buna ziua. Am platit 2/3 contributia CASS prin contract cu Casa de Sanatate din Bucuresti si pentru ca m-am angajat vreau sa anulez plata ultimei transe.
Contractul este pana in august 2022 dar din luna aprilie va plati angajatorul CASS si alte taxe. Ce am de facut ? Multumesc anticipat.
Bună ziua,
Vă scriu de pe contul soțului meu cu următoarea problemă : suntem 2 surori, mama noastră a decedat în aprilie 2019. Tatăl nostru a decedat în 1998. După tatăl nostru am făcut atunci succesiunea, dar s-a făcut doar pentru bunuri mobile personale și cota parte loc de veci (pe actul de proprietate erau trecuti amandoi părinți nostri). Apartamentul în care au locuit, este pe numele meu (primul și unicul proprietar) și a locuit mama până în aprilie, eu locuind cu soțul meu în apartamentul lui.
Acum când vom dezbate succesiunea după mama noastră se va discuta tot despre bunuri mobile și cota dumneaei de la locul de veci.
Întrebarea mea este dacă trebuie să fac un inventar cu mobila din casă, care a fost cumpărată de părinții nostri în timp, și cu această listă să ne prezentăm la notar pentru succesiune bunuri mobile ale mamei ?
Îmi cunosc foarte bine sora și vreau să fac totul ”ca la carte” cu împărțeala bunurilor mamei noastre. Nu vreau să mă trezesc că mă dă în judecată sora mea că dacă am păstrat mobilierul și aparatura electrocasnică să-i plătesc jumătate din valoarea lor (care o fi aceea, pentru că toate sunt vechi, dar funcționale).
Eu nu țin neapărat să le păstrez, mai curând le-aș dona la rude și cunoștințe. Și mama a trimis acum 2 ani câteva haine, care nu-i mai trebuiau, la rude.
Sora mea (văduvă) locuiește la băiatul ei, deci are tot ce-i trebuie acolo.
Deci rugămintea mea este să mă sfătuiți cum e bine să procedez corect și legal. Mii de mulțumiri anticipat.
Răspuns la discuția Schimbare locatie sediu social
Multumesc ptr răspuns. Am fost azi la ANAF sec 2 si nu se mai depun declarații, formulare .... doar o cerere, completată de mână, prin care se solicită un nou ”cod TVA” ptr noul sediu social, o delegație + copie C I, și vechiul ”cod TVA” în original (sau certificat de înregistrare fiscală în scop de tva). Toate aceste demersuri le voi face după ce se finalizează transferul de la ANAF sec 4 la ANAF sec 2 (mi-au comunicat aceasta dată când voi merge din nou acolo).
Am realizat schimbarea de sediu social al firmei din sectorul 4 in sectorul 2. De la Registrul Comertului am primit noul certificat de inregistrare, certificate constatator pentru sediu si coduri CAEN si rezolutia. Cand am depus dosarul la Registrul Comertului, printre formulare si declaratii, am completat si o cerere inregistrare la ANAF - anexa 2.
Intrebarea mea este : mai trebuie sa ma duc la ANAF sector 2 pentru vreo declaratie, formular, cerere ?
Stiu ca trebuie sa merg acolo sa iau un nou Registru unic de control pentru noul sediu social.
Multumesc.
Proiectul de arhitectura pentru o casa P+1E, intocmit de un arhitect cu drept de semnatura, membru UAR, se verifica de un alt arhitect?
Suntem 2 asociati, cu participatie egala, la o firma de prestari servicii (srl).
Asociatul meu este si administratorul unic al firmei si se ocupa de majoritatea activitatilor de la firma.
Eu am apartamentul meu dat prin contract de comodat, firmei noastre.
Firma nu are in proprietate bunuri imobile, case, terenuri ..... Doar aparatura obisnuita la un birou este cumparata pe firma (calculatoare, imprimante, mobilier birou), deci acestea ar fi mijloacele fixe din inventarul firmei.
Intrebarea mea este : daca asociatul meu, care este si administrator unic, moare (doamne fereste, dar amandoi am depasit deja 60 de ani), copii lui mostenesc ”jumatate de firma” ?? Inrebarea este valabila si daca eu ma duc inantea lui ”dincolo”. Sau cel ce ramane se poate ocupa de inchiderea firmei ??