avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 782 soluții astăzi
Forum Activitate FlorentinaPalantin

Activitate FlorentinaPalantin

Bună ziua,

In perioada 2014 - 31 Decembrie 2016 am avut un PFA deschis pentru a presta, ocazional, servicii IT. Mentionez de la inceput ca in tot acest interval eu am fost și angajată (Bugetar).

La data de 31 Decembrie 2016, atunci cand am inchis PFA-ul, cei de la ANAF mi-au spus ca trebuie sa achit o suma de aproximativ 4000 Lei, pe motiv ca am depasit plafonul de pensii, bazat pe niste estimari.

Cand am intrebat la ghiseu mi-au spus ca anul viitor o sa am de recuperat din ei aproximativ 2000 lei, deoarece eu am inchis PFA-ul si nu mai am activitate.

In tot acest timp nu am primit nicio recomandata acasa sa stiu ce se intampla cu acea suma. M-am prezentat la ANAF iar acestia mi-au spus din nou ca am deplasit plafornul de pensii, ca ei mi-au oprit in continuare, ca nu au stiut ca sunt angajata, si de fapt nu prea mai am niciun ban de recuperat.

Mi-au spus ca trebuie sa le fac o adresa oficiala. Am discutat si cu o vecina (Contabila) si am constatat ca se afla in aceeasi situatie.

Ma puteti ajuta va rog, sa imi spuneti ce ar trebui sa le solicit in adresa mea? As dori sa imi justifice fiecare suma pe care m-au obligat sa o platesc. Urmeaza sa ii actionez in instanta daca va fi cazul.

Practic, eu am platit de doua ori CAS si CASS. Doamna functionar de la relatii cu cetățenii nu a stiut sa imi explice si mi-a sugerat sa fac o adresa scrisa..

Va multumesc pentru ajutor.