avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 113 soluții astăzi
Forum Activitate pge71

Activitate pge71

Daca asociatul unic are carte de munca la alt srl si are si contracte comerciale cu acel Srl pot exista probleme cu fiscul?
Răspuns la discuția suspendare,sau radiere IF
As avea rugamintea sa ma lamuriti si pe mine:
- Cfm OUG 58/2010 radierea trebuie comunicata la Casa de Pensii si la Somaj in 3 zile lucratoare? Nu mi-e clar ce fel de declaratie se depune
- La sanatate ce fel de acte se depun dupa radiere si in ce termen?
- La Finante exista vreun termen de anuntare a radierii?
Multumesc mult
Nu e prea clar daca la somaj si pensii se depun doar declaratiile sau mai trebuie si alte acte?
La pensii cereau un adevarat dosar, cu copii de pe CM, CI, CUI, adeverinte venit etc.
Răspuns la discuția plata impozitului pentru PFA
Firma cu care lucrez ca Pfa vrea sa imi retina 10% impozit dar eu am depus deja declaratia estimativa la fisc pe o suma destul de mare si nu imi convine, stiu ca atunci cand ai de luat bani de la stat ii vezi greu sau deloc.
Nu pot sa evit sa-mi opreasca firma cei 10% stopaj la sursa? Vor sa incheiem un contract de prestari servicii pt consultanta in afaceri.
Va rog sa ma sfatuiti si pe mine:
Am domiciliul in Bucuresti sect. 3 si am infiintat Pfa in Balotesti. Am fost la Admin Financ Ilfov insa cei de acolo m-au trimis la sect. 3. Acolo am depus Declaratia 220 privind venitul estimat si mi-au oprit dosarul cu copiile dupa certificatul de inregistrare, CI, rezolutia de infiintare pfa si certif constatator. La Registratura insa n-au vrut sa-mi vizeze Registrele si m-au trimis la Ilfov. Cei de acolo s-au mirat, pana la urma le-au vizat si si-au facut o copie dupa Certif de inregistrare.
Acum nu m-e clar daca am facut bine, daca m-am inregistrat unde trebuie si care e de fapt inspectorul meu fiscal pt Pfa, cel de la sect 3 sau cel de la Ilfov. Ce inseamna inregistrarea la Admin Financiara de fapt?