avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 463 soluții astăzi

Curs practic: Cum aplicăm TVA la tranzacții cu servicii și bunuri în UE/non-UE? | Lector: Delia Cataramă - Tax Partner, Viboal FindEx. Vezi agenda și participă → 

Forum Activitate radulucian 22

Activitate radulucian 22

Asociația are obligația să înregistreze notificări ce au un obiect situațiile discutate . Din moment ce sa implicat sa semneze documente pentru asigurator și vecin , așa trebuie sa înregistreze și declarația mea referitoare la acel document și la datele reparării și obiectul exact al defecțiunii.
Am întâmpinat deseori cazuri sa nu primesc număr de înregistrare, considerați că e ok sa plătesc curieri sa livreze plicul ?
Adică dpdv legal este că și cum e ok sa refuze primirea și să adaugam noi alte cheltuieli?

[
Asociația a impus lista cheltuieli cu renovări mari , iar eu doresc să știu dacă refuz ( m-ar i întrebat dacă sunt de acord sa semnez ) o parte din îmbunătățirile aduse , pot fi exclus la plata ? Eu nu mai locuiesc , apartamentul e gol , iar ei chiar acum schimba treptele , ușa de la intrare , vopsesc pereții , schimba cutii posta etc etc , care ridică sune foarte mari , câteva sute de milioane pe total scară. Eu logic , nu sunt interesat sa zic decât de trepte și zugrăvit scară sa zic , dar ușa și cutiile chiar erau bune , e vorba de design( e avantaj parter fiindcă izolează ) . Credeți că pot face cumva sa accept un parțial ?
Asociatia are interes sa declare ce vrea , eu am explicat problema unde este . Daca sunt se vina pentru țevile de scurgere din planșeu atunci va fi probabil sa fie și asociația acționată in plata pentru faptul că am fost inundat de pe acoperișul neizolat cum trebuie in 2021. O să mă interesez care este termenul pt cerere despăgubire .

latka a scris:



radulucian 22 a scris:

Bun și de ce pune administrația asociației sa constate și îmi cere și mie sa semnez ?

Daca asociatia constata ca avaria nu a fost de la partea comuna a instalatiilor, atunci asiguratorul se poate indrepta catre dvs., ca responsabil de daune.

Bun și de ce pune administrația asociației sa constate , și îmi cere și mie sa semnez ? Eu am poze cu dau a așa zisa , acum dacă el arunca apa pe tavan cum pot dovedi ? Omului i s a spui că îi repar , nu a răspuns și vrea să facă bani . Ce fel de soluție legală este ?

Este o procedura care ar trebui clarificată , ce am eu de făcut în afara de a repara

ynocentta a scris:

Asiguratul are dreptul legal ca in caz ca situatia impune sa cheme asiguratorul care sa verifice,sa evalueze pagubele sa deschida dosar de dauna si sa restutuie c/v prejudiciu
Inspectorul a facut verificari in proprietatea partii prejudiciate,procedura nu obliga prezenta partii responsabile

Mă interesează cum s a rezolvat , va rog , sunt in situație similară

giornonoi2 a scris:

De reclamat nu se reclama reparația instalației comune ci zugrăveala pe banii presupusului vinovat- eu, adică singurul de care care se pot lega vecinii de la parter. Eu fiind plecată din localitate în momentul reclamatii nu am cum sa dovedesc ca nu s- a remediat defecțiunea de la scurgerea mea prin plafonul de la etajul 2.

Foarte interesant, așa am pățit eu la apartament, infliltratii din cauza vechimii plăcii și a țevii de sub cada de fier , de 50 de ani vechime . Sunt oameni care au vândut din cauza asta. Deși stau la un alt bloc mai vechi , nu arata nici pe departe așa țevile la noi .

latka a scris:



cmioan a scris:

Din moment ce el nu a facut o investigatie amanuntita la el in baie (sa porneasca de la locul problemei si sa identifice sursa reala) ca sa poata dovedi ca intradevar este vina mea, presupun ca nu ar trebui sa-mi fac mari griji pentru amenintarea asta cu judecata. In schimb va intreb pe dumnevoastra si va cer un sfat legat de aceasta situatie, ce fel ar trebui sa procedez in continuare, care sunt oblogatiile mele, etc.

In principiu ar trebui sa ajungeti la un acord semnat de ambele parti, unde se afla acea "defectiune tehnica", ce determina infiltratia in apartamentul de jos. Daca nu este o cauza clar determinata de instalatia dvs. si se afla in peretele despartitor, vina nu va apartine.
Articolul 37 din legea 196/2018
(1)Zidurile ce separa proprietatile individuale si/sau partile comune dintr-un condominiu sunt proprietate comuna.

Prin urmare trebuie inspectata scurgerea si la el in apartament, cu tavanul fals dat deoparte sau spart.. Se va turna apa pe sifonul dvs. si vazut daca instalatia de scurgere are vreo vina.

Daca e o alta cauza, posibila acea infiltratie printr-o zona neprotejata, faceti-va lucrarea de protectie in acea zona, ca sa terminati povestea.

Nu va speriati de "datul in judecata", nu va poate da nimeni in judecata si sa cistige procesul, fara o expertiza tehnica facuta fara stirea si in afara apartamentului dvs. Eu cred ca e doar o amenintare.


Am primit telefon noaptea acum câteva zile de la un vecin de sub și de la asociația de locatari cum că e o scurgere sub la baia celui de jos și solicitare urgenta de reparare. La apartament stau chiriași cu contract , iar treabă se întâmplă doar seara când fac dus.

Am luat instalator și imediat a doua zi am venit și constatat la vecin , a modificat ceva , dar deși nu a curs cat am stat noi acolo (30minutr ) la vecin, seara iar curgea .M a sunat și mi-a amenințat la telefon că imediat va tăia țeavă. A fost în apartament peste chiriași , i a împins și a pus sigiliu un baie .


Am luat alt instalator , a găsit defecțiunea , a înlocuit tot ( BLOC CONUNIST care are niste țevi cirugi putrede , inclusiv o țeavă de metal de scurgere de la cada la sifon) . Un dezastru dacă te uiți și la țevile comune , care cu siguranță vor avea probleme .

I am spus vecinului sărit că îi repar tot la baie , glet și var , când se usucă , de fiecare data.
El de fapt a făcut dosar la asigurator între timp , și ar vrea să facă bani pe spatele meu .
Menționez că am cumpărat apartament acum doi ani , timp in care nu au fost scurgeri decât la mine ( de pe bloc ) nu la alții. Vecinul a spus prima dată că a văzut acum 3 săptămâni ceva picături dar a spus să aștepte mai mult , ceea ce mi se pare totuși exagerat . A doua zi spunea că de fapt erau două săptămâni .

Acum, ideea este că vreau sa îi repar , dar el nu vrea se pare . Credeți că este normal sa facă constatări fara a fi la fata locului un inspector care sa fie neinfluențat , care bineînțeles poate constata și că vrea să i schimb poate și gresia sau alte lucruri ? Am poze și am fost acolo efectiv , nu este problema grea pentru mine e scos un capac de rigips și de vede pe unde plângea pe perete . Toată zona mă oblig să i repar inclusiv pereți care ar avea urme de scurgeri


[Odată ce am mașina pe flota la solicitarea lor și am o plata un cont , nu sunt implicate răspunderi asupra lor ?

E retorica întrebarea , ideea e că pare că nimeni nu ar ști despre ce vorbesc. Și sunt și alții în situația Aceasta [a aceeași societate,
Flota Uber nu are baza legala pe anumite aspecte,

A trebuit sa fac in prima faza comodat auto cu firma [am autorizație de transport alternativ]. Pt depunere acte auto pt copii conforme ,am transmis totul și am platit eu nu firma la notar autentificarea pt că ei refuza comodatul prin Adm fiscala cum am avut cu alta flota .


Am achitat și aceasta , fata de alte taxe cerute . Din 20 ianuarie nu au întreprins nici un simplu demers de a depune ,iar eu nu pot desfășura activitatea de șofer Uber .

Mi-au indicat sa conduc așa , ceea ce am făcut doar 1 zi , pe care mi au transferat doar parțial bani. Nu vor sa justifice componenta platii , pe curse .

Nu răspund la telefon la mail , și au șters conversațiile ,pe care eu le am arhivate .
Unde pot face plângere , la poliție sau in ce modalitate ? Îmi expira ITP special și toate autorizațiile, iar mașina e pe Flota I Drive , sunt intru un oraș mare din tara dar dânșii nu au sediu declarat aici ci în Constanța ,
Multumesc dar am specificat catre ei aceasta de la ineput, avem dovada comunicarilor, indata la a doua comunicare am cerut asta .
Am cerut macar acces online la dosar si au raspuns standard, ca rapsuns este ca recpipisa este comunicata, desi nu este in fapt, nu am avut nimic in posta.


Acces digital Dosar Dosar 914 787 2020
Distributie electrice
/
Trimise

Către:
jud.avrig@just.ro

joi, 29 iul. 2021 la 10:40

NOTIFICARE

Avem solicitare sa ne transmiteți in mod electronic soluția Dosar întrucât nu am primit-o și suntem în litigiu cu Posta Iași care nu a livrat nici un plic.

Avem dreptul să acceseam dosarul online , solicităm soluționarea ,ori retrimiteți ,ori trimiteți cheie și document în format digital la această căsuță mail.

I Alexandru
Tel 074....


Sent from Yahoo Mail on Android

On Fri, Jan 15, 2021 at 21:03,

NOTIFICARE:

DE LA :
CATRE : JUDECATORIA AVRIG


NOTIFICARE INCALCARE DREPTURI CIVILE
Nr. unic (nr. format vechi) : 914/787/2020
Vi s-a transmis raspunsul semnat olograf , cu pagini numerotate

Avand in vedere ilegalitatea in care operati, va vom notifica catre organismele de control pentru a se atrage raspunderea personala a celor implicati in dosar .
Nr. unic (nr. format vechi) : 914/787/2020




Raspuns la Intampinare primita din 29 08 2020, Ati primit prin Posta Romana cu confimrare primire in 11.09.2020, trimisa in 9.09.2020, aceasta fiind doar ultima ,la care avem toate dovezile , cu poze plic, si numar file, fotografiate, la care aveti peste 125 zile de la primire.



Dupa mia mult de 5 notificari, inclusiv telefonice, transmise catre Judecatoria Avrig, nu s-a primit raspuns, din luna august 2020.

Mai jos va prezentam doar cateva preveri ale Constitutiei Romaniei pe care le incalcati flagrant, si pentur care vom discuta termenii in care putem solicita raspunderea persoanala daca este cazul.

PE portaljust.ro apare ca ati judecat in sedinta 4.11.2020 cauza ,fara a lua in calcul documentele transmise in termenul legal si fara a comunica, cu rea credinta fata de cetatean.
Deja am luat legatura cu agentii de media pentur a informa cetatenii , facand o informare corecta si benefica pentru societatea romana.

Am solictat judecare in lipsa cf document tirmis, atasat din nou .

vom discuta cand veti fi contactati prin casa de avocatura, in caz ca nu primi in termen de 5 zile toate documentele necesare si judecarea pe fond a cererii in contencios .







Către: ala.oltean@just.....

dum., 19 dec. 2021 la 19:51

Către
JUDECĂTORIA AVRIG


Ca in prima sesizare, este vorba de dosar 914/787/2020, pentru care am făcut aceste demersuri, foto a fost exemplificativa .

V-am informat de notificările transmise Postei Romane, Regionala Iași, prin care am dovada că nu mi-a fost înmânat nici plicul, nici vreo înștiințare din luna august 2020[citația 7.08], fara că aceștia să justifica faptul.

De vreme ce vi s-a comunicat ceea ce știți deja, faptul că avem dreptul la justiție în egală măsură și procedurile de repunere în termen aplicabile, răspunsul dumneavoastră da dovada de rea credință . Dumneavoastră nu ați avut niciodată intenția de a califica cererea formulată în normele aplicabile situației de fapt, situație în care procesul de justiție a fost Blocat prin intermediul unei alte Instituții de Stat, la care Judecătoria Avrig in calitate de Expeditor trebuia să se asigure livrarea trimiterii poștale in orice condiții .

Dumneavoastră sunteți acum parte în toată această deturnare a modului în care treceți cu vederea drepturi fundamentale din Constituția României : [ link extern ]

Acum răspundeți a doua oara in acest mod, blocând accesul chiar și electronic la vizualizarea acestui dosar, ceea ce contravine orice norma de acces la justiție .

Din ceea ce observăm, ne obligați să facem cunoscut , in interesul general al publicului, modul în care dumneavoastră procedați . Pe de altă parte, va asumați atât în nume personal deciziile luate, cat și dpdv profesional, având posibilitatea sa solicitam masurile legale coercitive împotriva deciziilor nelegale, cât și angajaților necompetenți din instituția din care faceți parte.

In calitate de Petent și Contribuabil,