avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 805 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Forum Activitate TuRa

Activitate TuRa

Buna ziua,
Am urmatoarea situatie la locul de munca: firma la care lucrez a incheiat un contract de prestari servicii cu firma X prin care le punem la dispozitie personal. Angajatii nostri merg la firma X sa presteze servicii. Intre noi am facut conventie ssm. Dar firma X duce oamenii nostri la clientul lor, Y. Intre X si Y exista, de asemenea, conventie ssm. Dar clientul Y nu stie ca oamenii sunt angajatii nostri. Iar intre noi si clientul Y nu exista nicio legatura (conventie ssm sau alt document). As dori sa stiu, daca ma puteti ajuta, daca trebuie sa facem si noi cu clientul Y o conventie ssm sau orice alt tip de "legatura". In cazul unui accident de munca, va fi o comisie mixta, noi ca angajator vom comunica evenimentul, dar nu stiu daca va fi o problema faptul ca noi nu avem nimic care sa ne "lege" de clientul Y. Multumesc!
Buna ziua,
Doresc sa infiintez un SRL. Iau in calcul ca in primele 2-3 luni sa nu am niciun venit. Mi-as dori sa stiu ce taxe/plati am de facut in cazul in care nu am vreun venit? O sa am un contabil care trebuie platit bineinteles, dar alte plati in afara de acesta? Ceva taxe?
Si a 2-a nelamurire este: voi avea CIM pe firma mea. Din ce bani imi voi plati salariul daca nu voi avea niciun venit?dar taxele? cum vor fi platite?Iar daca voi dori sa achizitionez diverse lucruri pentru firma din ce bani voi cumpara daca firma nu are bani deocamdata?
Sper ca m-am facut inteles. Multumesc!
Buna ziua!
Exista in vreo lege scris cine trebuie sa verifice (daca lipsesc sau expira anumite componente) trusele de prim ajutor intr-o fabrica?
Este obligat responsabilul ssm sau trebuie sa faca acest lucru conducatorul locului de munca? Sau se stabileste intern?
Multumesc!
Buna ziua,

Revin cu o intrebare legata de infiintarea serviciului intern: trebuie modificata si functia? eu sunt incadrat acum ca specialist ssm. Trebuie functia schimbata in "sef serviciu", cod COR 121901? Sau nu este obligatoriu acest lucru?
Multumesc!
Eu trimit la ITM decizia de infiintare SIPP si lista cu lucratorii din SIPP?
"Infiintarea SIPP si lista nominala a lucratorilor din cadrul SIPP se comunica in scris la ITM."
Buna ziua,
Voi intocmi o decizie privind infiintarea SIPP cu atributiile respective. Si o alta decizie cu componenta SIPP.
Intrebarea mea este: ce trimit/comunic la ITM? Copii dupa deciziile intocmite sau este o altfel de comunicare catre ITM a infiintarii SIPP si a componentei?
Buna ziua!
Firma la care lucrez a depasit 250 de angajasi si conform legii trebuie infiintat SIPP. Intrunesc toate conditiile pentru a fi Sef SIPP, dar intrebarea mea este ce trebuie facut? Este de ajuns o decizie a angajatorului de infiintare a SIPP si anexa cu componenta acestuia. Sau mai trebuie si altceva? Imi trebuie schimbata functia (Specialist ssm la momentul actual), fisa postului? M-ar interesa, pe scurt, pasii pt infiintare SIPP. Decizie, componenta SIPP si altceva?
Multumesc!
Multumesc!
Buna ziua!
Revin cu o intrebare: ce cursuri, autorizatii si alte conditii trebuie sa am/indeplinesc(in afara infiintarii firmei propriu zise) pentru a avea propria firma de verificare, reincarcare si reparare stingatoare? Poate ma ajuta cineva cu un raspuns sigur.

Multumesc!