avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 507 soluții astăzi
Forum Activitate sandavo

Activitate sandavo

Aici este problema, la succesiune, pentru ca nici eu si nici fratele NU avem pretentie la acesti bani , dar ne e teama ca acel cont sa nu fie blocat si mama sa nu poata beneficia de sumele din el inainte de procedura de succesiune care este un proces de durata. Nu am vrea sa aiba probleme cu legea in cazul in care foloseste din acesti bani ca sot supravietuitor , dar titular de cont, inainte de dezbaterea succesiunii .
Buna ziua ! Exista un cont bancar deschis pe numele mamei mele, iar tatal meu este imputernicit. In cazul in care tatal meu decedeaza, fiind in prezent intr-o stare incerta, care va fi situatia contului ? Mama mea va putea folosi in continuare, fara restrictii, sumele din acest cont ? Mentionez ca parintii mei sunt sot-sotie, cu acte legale. Multumesc anticipat !
Eu sunt inginer si nu pricep niste exprimari si termeni...
1. Am sediul firmei in casa, dar nu am castigat nici un leu pt ca nu am avut clienti, deci zero intrari si zero iesiri. Cei care mi-au deschis firma au trecut la ONRC un milion de activitati, doar-doar, dar ... nu ne-am mai interesat de vreo activitate , ci doar am depus declaratiile pe zero. Nu e boutique... se numeste ca am activitate economica?
2. Cei care mi-au lasat firmele in imobilul cumparat de la ei au o clinica, un cabinet de avocatura si o firma de comert cu amanuntul prin casa de comenzi etc, suspendata si ii doare in baschetzi de faptul ca ma rog de ei sa isi ia catrafusele si sa dispara de la adresa.
La ce sa ma astept ? Va rog, formulati cat mai simplist posibil, fara citatele pe care le pot citi si eu, dar nu le pot si "traduce" exact pentru ca nu sunt familiarizata cu chichitele limbajului legislativ si fiscal. Multumesc.



A apărut formularul:
[ link extern ]

Ai sediu în apartament FĂRĂ ACTIVITATE ECONOMICĂ?

Nu plătești nimic în plus.

Ai sediu în apartament CU ACTIVITATE ECONOMICĂ?