avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 612 soluții astăzi
Forum Activitate DAIANA_

Activitate DAIANA_

Va multumesc d.le Gabescu, dar atatea vizualizari si nimeni nu se mai incumeta la o parere? :">
Am o dilema....Suplimentii/aditivii alimentari se incadreaza la produse alimentare de origine nonanimala...in fine, nu e importanta originea (animala sau nonanimala), ci faptul ca se incadreaza la produse alimentare.

Conform art. 8, litera c din lg 321/2009 privind comercializarea produselor alimentare reiese ca:
"pentru produsele alimentare altele decat cele prevazute la lit. a si b (adica altele decat cele proaspete sau congelate)", termenul de plata al comerciantului catre furnizor nu poate fi mai mare de 35 de zile."

Noi suntem si in postura de furnizor si in cea de beneficiar. Deci noi ar trebui sa le platim furnizorilor sau sa incasam de la clientii banii pe acesti suplimenti in maxim 35 de zile de la livrare? Ca mi s-ar parea absurd sa ni se aplice acest articol de lege ...noi lucram la 60-90 zile....etc...Ar trebui sa lucram la 35 de zile?

Unde mai pui ca vindem si lapte praf si miere...care se incadreaza la produse alimentare (origine animala)..si pe astea ar trebui sa le achitam in 35 de zile? Si sa cerem sa ne fie achitate de clientii nostri la randul lor, inauntrul aceluiasi termen? :((

As aprecia cateva raspunsuri Va multumesc
Cum sa nu ma coste nimic? Daca las declarat cod caen- 5210 si am sediu social un apt de bloc si inchid punctul de lucru, "ma costa" tocmai obligativitatea de a avea un spatiu de depozitare....

In fine, inteleg ca avand comert cu ridicata neaspecializat si de produse cosmetice, fiind cu ridicata, presupune ca trebuie oricum sa am spatiu de depozitare....
Deci asa cum ma temeam, la comert cu ridicata, indiferent de ce tip (nespecializat, etc), imi trebuie si spatiu pentru depozitare....
Va multumesc si va urez SARBATORI CU BUCURIE !
Vrem sa scoatem 5210 pentru ca ramanand doar cu sediul social care este un apartament de bloc....nu cred ca e cazul sa declaram depozitari, pt ca nu depozitam nimic....oricum noi pe firma noi luam si vindem mai departe, nu e nevoie de depozitare...
E ok sa ramanem cu sediul social pe care declaram activitatile de mai sus? Adica pt comert cu ridicata nespecializat trebuie sa avem un spatiu anume?
Va multumesc!
Buna ziua!
Daca o societate are sediu social si a completat in declaratia tip activitatile de:
- comert cu ridicata nespecializat - 4690
- comert cu ridicata al produselor cosmetice si de parfumerie - 4645
va intampina probleme daca nu are punct de lucru?

Este trecut si 5210- depozitari, dar cred ca e mai bine sa-l scoatem. Avem si punct de lucru, dar il inchidem! Si de aceea intreb, sa stiu daca va fi in regula ca societatea sa nu mai aiba punct de lucru. Pentru comert nespecializat am inteles ca nu esti obligat sa faci dovada unui spatiu in care eventual depozitezi sau etc. Eventual sa declaram la sediul social , pe langa activitati proprii de birou si activitatea de depozitari?
As aprecia cateva raspunsuri! Va multumesc!
Răspuns la discuția procedura insolventa debitor
De ce spuneti ca e grav, daca nu merge doamna personal sa-si ceara insolventa? Ca sunt atatea firme debitoare care nu iau nici o atitudine...au datorii si la stat si nu fac nimic in sensul asta. Si la un moment dat atitudinea se ia de catre furnizorii care-si vad banii in pericol si cer ei insolventa acestei firme debitoare de care spuneam mai sus.

Nu am auzit cazuri in care sa se reuseasca prea bine sa se faca dovada rea- intentiei a administratorului, ori asociatilor... am participat la dosare in care lichidatorii au propus tragerea la raspundere a administratorului si nu a fost chip...nu i s-a admis...desi i s-a admis cererea de deschidere a procedurii.

Sa se faca dovada vinei administratorului pentru starea de insolventa, sau pentru neintroducerea la timp a cererii, mi se pare ca incepe sa devina ceva de domeniul fantastic si parca e acelasi lucru cu emiterea de B.O. fara acoperire si acolo sunt cazuri pierdute ca pana se demonstreaza ca au fost emise cu intentie, cu buna stiinta faptului ca nu sunt fonduri sau nu vor fi la momentul in care va fi dus in banca de creditor....pana se demonstreaza asta....poate firma creditoare nici nu mai e pe piata :D
( Sa-mi fie cu iertare daca exagerez, dar parca nu mai poti sa te atingi de un debitor, iti ramane doar solutia de a-ti pierde banii !!! )
Răspuns la discuția SEDIU SOCIAL inchiriat
Trebuie sa specific ceva , pentru ca imi dau seama ca nu am facut-o initial , ci dimpotriva se intelege ca acolo ne mutam sediul. Ideea este ca acolo ne infiintam punct de lucruu, inchidem punctele pe care le avem in bucuresti si deschidem acolo un singur punct cu destinatie de birouri si depozit. Mutam si sediul, dar ramane in acelasi sector, insa la alta adresa.

In contratul de inchiriere pe care l-am depus ca dovada pt punctul de lucru pe care il infiintam acolo apare asa:
X.srl cu sediul social in Str. M, nr. 5 inchiriaza lui Ys.r.l. spatiul din Str. M, nr. 5, conform anexei iar in anexa se observa cum constructia este impartita in:
- spatiul A, hasurat pe care scrie denumirea noastra si
- spatiul B, cu denumirea celilalte firme care a inchiriat restul spatiului.
Si ma intrebam eu cum de firma care ne inchiriaza, Xsrl, are sediul declarat acolo....
Aici nu cred ca ar fi incident art. 17 din legea 31, pt ca nu e vorba de 2 sedii sociale la aceeasi adresa ci o firma cu un sediu social pe care il inchiriaza in totalitate catre 2 firme. Spatiul este intr-adevar compartimentat si permite functionarea mai multor firme!

Este legal? Voi avea probleme la registru?
Inca o data multumesc!
Unde se muta firma mea, proprietarul ne pune la dispozitie 80% dintr-un spatiu, restul fiindu-i inchiriat altei firme. Ceea ce mi se pare ciudat este ca acolo, proprietarul si-a declarat sediul social. Dar a inchiriat fiecare colt al spatiului. E in regula?
Am depus deja dosarul la ORC, a fost in regula cu dovada sediului , dar ma intrebam asa...din perspectiva proprietarului...Probabil a declarat ca nu desfasoara activitate acolo si de aceea nu o fi problema ca inchiriaza tot spatiul pe care il are ca sediu social. Probabil a completat declaratia model 1- lipsa de activitate pe sediul social....
Deci e permis sa inchiriezi toata suprafata sediului social? Chiar m-ar interesa parerile voastre! Va multumesc!
Va multumesc!