avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 667 soluții astăzi
Forum Activitate Ovidiu Daniel

Activitate Ovidiu Daniel

Răspuns la discuția Termen solutionare daune auto
Am luat in calcul varianta asta, dar nu cunosc procedura prin care se solicita audienta. Mi-a fost refuzata cererea de a avea un nr de telefon de contact al secretariatului Politiei Rutiere - cel de pe site-ul oficial fiind conectat in permanenta la un fax , iar la intrarea in sediu este montat un interfon la care se raspunde foarte greu sau deloc, desi programul este non-stop....

Mentionez ca ma refer la Politia Rutiera a Mun Galati.

Ionut.ion a scris:

Poate nu ar strica o audienta la comandant...

In 28 august 2019 am avut neplacerea de a gasi masina lovita in parcare. Din fericire un vecin binevoitor care a asistat la incidentul auto, mi-a pus la dispozitie nr de inmatriculare al vinovatului.
In consecinta, am apelat la Pol. Rutiera pentru identificarea si tragerea la raspundere a vinovatului.
Pana la aceasta ora nu am nici o informare din partea politiei. La vizitele facute la sediu, agentul responsabil de rezolvarea situatiei mele mi-a furnizat niste raspunsuri de-a dreptul socante : "nu l-am putut cita pentru ca lucrez in tura de noapte si nu pot deranja omul seara", "este perioada concediilor si avem mult de munca" si cel mai surprinzator : " daca nu rezolvam sesizarea dvs. in 30 zile, se va aloca un nou termen de 6 luni in care vom avea timp sa va rezolvam " !?!
Intrucat din discutiile purtate suspectez lipsa de competenta a agentului si a biroului din cadrul caruia face parte , ce actiuni pot intreprinde pentru rezolvarea situatiei ?