In cazul in care la o procedura de cerere de oferte se depune o oferta care depaseste valoarea estimata ce se intampla?
Suntem instituite bugetara si nu putem depasi anumite valori.
Multumesc. Am inteles principiile. Ceea ce nu am inteles este cum se poate proceda ptr functia de director adjunct. Ce lege se poate invoca atunci cand nu exista prevederi in Regulamentele interne. Nu sunt stipulate nici macar atributiile directorilor adjuncti. Acestia pot fi interimari? Daca da cine stabileste pana cand? Cum este aparat de lege un individ aflat in aceasta situatie. Este la mana directorului general?:-/
Ptr director adjunct, in cazul unei institutii publice care este baza legala. Regulamentul de organizare si functionare si nici R.O.I. nu prevede atributiile directoriloradjuncti si nici perioada de interimat.
Cred ca nu am fost destul de explicita. Cine initiaza procedura de pensioanre in vederea primirii deciziei?
Angajatorul sau angajatul. Va dati seama, ca angajatul nu are nici un interes sa devin pensionar si daca nu exista temei legal care sa-l oblige sa se pensioneze nu o face.:D
In cazul in care, intr-o institutie publica:(, cu personal contractual cineva indeplineste conditiile pentru pensionare si totusi este in continuare angajata ce se poate face? Persoana respectiva ocupa un post cu salarizare si gradatie maxima si ar fi trebuti sa fie pensionata de peste 1 an. Va multumesc:(