avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 382 soluții astăzi
Forum Activitate Catalin_George

Activitate Catalin_George

Teoretic eu am devizul care reprezinta piesele stricate si inlocuite, am factura si garantia dupa care voi primi de la viitorul service devizul pieselor, factura pieselor si garantia plus poze si filmulete, iar procesele de predare primire auto de la serviceul cu pricina au ramas la ei de fiecare data cand am revenit cu masina in service, in schimb am conversatii si apeluri cu ei + data, ora si drumul parcurs la service pe Google Maps. Mai mult de atat nu stiu ce as putea cere...

ynocentta a scris:

Fara expertiza tehnica este greu sa demonstrati culpa serviceului
Este necesar sa obtineti procces verbal intrarea auto in service cu defectul constatat,consemnarea pieselor, componentelor inlocuite ,proces verbal predare auto,garantie lucrare=piese+manopera

Am inteles, multumesc mult pentru sfaturi, voi vorbi cu dl. de la acest service sa imi faca un deviz din care sa reiasa ca problema a fost montarea defectuasa a pieselor sau defecte de fabrica. De asemenea voi trimite un email si voi astepta un raspuns in scris de la ei. In cazul in care nu primesc nici un raspuns, sa inteleg ca pot invoca acest lucru la ANPC ca un refuz de comunicare si rezolvare amiabila a situatiei.
Asta voi face dupa ce voi face rost de deviz+factura de la service-ul la care voi schimba piesele stricate. Propuneti sa contactez service-ul inainte de plangere pentru a ii instiinta de faptul ca doresc banii inapoi? Credeti ca banii pe manopera ii mai recuperez? (600-700 lei manopera)
In data de 15 iulie 2020 am schimbat kit ambreiaj + volanta la un service auto autorizat RAR din Bucuresti, cost aprox. 5000 lei. Imediat dupa preluarea masinii am simtit ceva in neregula cu masina dar am crezut ca se intampla din cauza ca e nou. La nici 2 saptamani am inceput sa am probleme mari cu ambreiajul (atat de mari incat am filmat si se aude si pe filmare problema). M-am reintors la serviceul auto si au spus ca problema este in alta parte (la pedala, si mi-au uns pedala). Am plecat cu gandul ca s-a rezolvat. La nici 10 minute de condus la fel de prost mergea. Le-am spus acest lucru dar nu am mai reusit sa ajung pana anul acesta la serviceul auto din motive personale de sanatate. Intre timp am mers cu masina stricata pana anul acesta cand m-am intors iar la ei la service si de data aceasta au spus ca vor unge pedala....si ca nu are nimic masina si ca mi se pare mie, cu toate ca oricine se urca in masina isi da seama ca masina are probleme. Ei refuza sa imi desfaca piesele deoarece necesita 1 zi de lucru pierduta pe garantie. Eu doresc sa merg la alt service auto autorizat RAR sa repar masina la ei si sa schimb piesele stricate conform devizului pe care il voi primi. Intrebarea mea este urmatoarea: Se pot recupera banii pe piese si pe manopera de la primul service, cel care refuza sa imi ofere garantia? Eu am fost la ei dupa 2 saptamani iar manopera are garantie 3 luni dar au tot refuzat sa umble la piese pentru a trece cele 3 luni de garantie pe manopera. Ce pot face? Doresc banii doar pe piesele stricate si pe manopera.