avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 208 soluții astăzi
Forum Activitate ancabotan

Activitate ancabotan

Răspuns la discuția Comanda eMAG achitata online
Sunt trecute datele de contact a eMAG-ului dar cu denumirea si adresa unei firme internationale. Am cerut de la eMAG datele de contact a seller-ului, insa, mi s-a dat de inteles că ei gestionează partea de informare, legat de transport sau alte situatii intampinate cu acest magazin. Cel mai probabil e o chestiune contractuala, ceea ce pe mine oricum nu ma intereseaza. Azi i-am contactat din nou si "surpriza", din nou acelasi raspuns. O adresa pentru ridicarea coletului, fara mai multe informatii legat de firma de curierat. Iar singura firma ce se afla in acel parc logistic, nu regaseste coletul dupa nr de awb oferit de ei. I-am amenintat cu ANPC si nici nu ii intereseaza, doar ca incearca sa rezolve problema si nimeni nu o rezolva. Cel mai probabil sunt obijnuiti cu astfel de amenintari.
Răspuns la discuția Comanda eMAG achitata online
Nu am inaintat pana acum o reclamatie la ANPC si nu stiu exact ce presupune asta, si in ce masura ma va ajuta pe mine sa imi primesc coletul sau banii inapoi. Deoarece la completarea formularului este necesara selectarea unei cerinte care nu corespunde cu situatia mea.
Am comandat un produs in valoare de 800 de lei, achitat online, de pe eMAG, vandut de un seller(magazin) international. Am plasat comanda in data de 10.11.2023, iar pe data de 20 Noiembrie am primit de la operatorii eMAG un link cu urmarirea coletului. Dupa care a fost o problema cu adresa de mea livrare, cu specificatia ca este incorecta si mi s-a transmis ca trebuie sa ridic produsul de la depozitul ce se afla la adresa mentionata in link-ul trimis de ei.
In acest link, cu nr de awb trimis de ei, nu mentioneaza o firma de curierat romaneasca, ci apare ca e livrat de o firma franceza, fara nr de contact, sediu/depozit oriunde in Romania. Iar adresa la care, aparent se afla coletul meu, este de la un Parc Logistic din Cluj-Napoca, unde se afla o singura firma de curierat, mai exact DPD Curier. Cu toate aceste minime informatii pe care le-am primit, am fost la adresa, la aceasta firma de curierat, nu au gasit coletul dupa nr de awb trimis de eMAG si nici dupa nr de telefon pe care am plasat comanda. Am sunat si la Bucuresti, la aceasta firma de curierat si mi s-a transmis clar ca acest awb este inexistent si ei nu se ocupa de livrarea coletului meu.
Am transmis acest lucru de n ori la eMAG, cerandu-le sa ia legatura cu seller-ul si sa ofere informatiile corecte si complete legat locatia coletului meu. Insa, primesc acelasi raspuns mereu si mereu, atat pe e-mail, cat si pe chat-ul lor, fara o rezolvare.
Nu stiu unde se afla coletul, nu mi se transmite clar la ce firma de curierat se afla si un nr de awb valid. eMAG-ul se ocupa de transmiterea informatiilor pentru comenzile internationale si nu ma ajuta in gasirea coletului achitat. Nu mai stiu ce sa fac.
Cum ma sfatuiti sa procedez?