avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 508 soluții astăzi
Forum Activitate gabiclenciu

Activitate gabiclenciu

Am urmatorul caz: sunt medic si mi-am construit o casa pe care am impartit-o astfel: etajul il voi folosi ca si locuinta, iar camerele de la parter le inchiriez unor cabinete medicale.
Problema este ca eu am deschis un Cabinet Medical Individual pentru care voi inchiria si eu o camera. Deci eu persoana fizica Y inchiriez CMI Y o camera si fac contract de inchiriere ca si oricare alt chirias.Daca am cumparat gresia, faianta, centrala termica de la parterul cladirii pe CMI Y pot inregistra aceste cheltuieli pe cabinet la data de pe chitanta, urmand ca aceasta suma sa-mi fie scazuta din chiriile viitoare?
Va rog spuneti-mi cum este mai bine sa fac.
Am urmatorul caz:
- inregistrez pe baza facturii si a NIR-ului piese auto %=401 300
371 242
4426 58


si 371=% 108
4428 68
378 40


Pot vinde piesele pe baza de factura sau bon fiscal si descarcarc gestiunea, dar vreau sa si transfer piese in service, unde pe baza devizului sa fac factura care va cuprinde valoarea pieselor + manopera.
Intrebarea mea este: transferul se face pe baza bonului de consum, dar la ce valoare transfer piesele?
Va multumesc.
Răspuns la discuția COD CAEN ACTIVITATE SECUNDARA
VA MULTUMESC.
Răspuns la discuția COD CAEN ACTIVITATE SECUNDARA
In cazul asta declaratiile,bilantul,etc. se depun pentru ambele CAEN-uri separat?
Sunt un SRL cu obiect de activitate principala - comert cu amanuntul piese auto, cod CAEN 4532. Acum mi-am deschis un service auto in incinta caruia functioneaza si magazinul de piese auto. In Actul Constitutiv la "alte activitati"am prevazut si CAEN-ul 4520 -intretinerea si repararea autovehiculelor.Intrebarea la care v-as ruga sa-mi raspundeti este urmatoarea: eu de acum incolo lucrez pe CAEN 4532 si pentru vanzare si pentru reparatii, sau cum fac? Va multumesc.
Va multumesc mult.