avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 773 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Forum Activitate Mihaelagabriela87

Activitate Mihaelagabriela87

Mulțumesc ptr răspuns. Acest regulament se aplica fără norme de aplicare?

Cornel Vasile a scris:

Regulamentul are aplicabilitate generală. Acesta este obligatoriu în toate elementele sale şi se aplică direct în fiecare stat membru.

Buna seara. Sunt intr o dilema. In cazul in care Parlamentul european face un regulament cu privire la utilizarea unor substanțe, se aplica țărilor membre fără ca acestea sa aibă cadru legal propriu adaptat la acest regulament?
Mulțumesc.
Buna seara. Dacă vreau sa angajez ptr 2-4 ore o persoana ce are funcția de baza in alta parte (are salariul minim), cât trebuie sa plătesc contribuțiile la stat? La fel ca celălalt angajator? Mulțumesc
Mulțumesc. Seara buna

POPA GHEORGHE a scris:

Gasiti informatii utile aici: [ link extern ] /

Buna ziua. Am închiriat un spatiu ptr a deschide un salon de infrumusetare. Spatiul figurează in cartea funciară ca și spatiu comercial, iar de la dsp nu vor sa îmi elibereze aviz de funcționare și certificat de conformitate deoarece ei doresc ca in cartea funciară spațiul sa figureze ca destinație salon de infrumusetare și nu spatiu comercial. Nu mi s a spus in baza carei legi doresc asta. Știe cineva de o lege in acest sens? Mulțumesc
Menționez ca am fost și am întrebat și la urbanism și m au trimis înapoi la dsp. Nu înțeleg cum funcționează
Mulțumesc anticipat


adriandimitriu a scris:

sa va asociati cu cealalta


Am înțeles. Nu prea ma încânta totuși. Va mulțumesc mult. Săptămâna cu spor
Buna seara. Am încheiat un contract de închiriere ptr un spatiu comercial ptr a deschide un salon de infrumusetare. Eu doresc sa mai împart cu alta fata spațiul. In afara de opțiunea de a discuta cu proprietarul ptr a-mi da voie sa subinchiriez, ce alta varianta mai am? Mulțumesc.
Buna ziua.
Anul acesta părinții mei au început demersurile ptr intabularea imobilului pe care îl dețin. După ce au făcut cadastru au mers la fisc, unde li s a refuzat eliberarea cf pe suprafața nou măsurată, ei făcând modificări in anul 1994 la imobil, respectiv construcția unei magazii fără autorizație și extinderea unei anexe pe care au îmbunătățit o și au transformat o in spațiu de locuit.
Inspectoarea îmi spune ca nu poate înscrie in evidentă fiscală situația reala actuala, și le solicita părinților mei un certificat de edificare de la urbanism, menționând o HCLM, pe care am citit o și se cer ca documente ptr eliberarea CE certificat fiscal pe suprafața pe care vreau sa o edific. Îmi tot spun sa depun dosarul ptr CE și abia apoi îmi poate înscrie in evidentă fiscală imobilul.
Am făcut cerere la Dna arhitect șef in care i am menționat ca am aceasta problema cu eliberarea CF și răspunsul a fost sa ma adresez tot fiscului. Nu înțeleg nimic, de ce se bat cap in cap legile?
Va rog dacă se poate sa ma ajutați cu un sfat, cum ar trebui sa procedez și ce articole din lege pot invoca
Mulțumesc
Mulțumesc

POPA GHEORGHE a scris:

Rolul agricol se face la primarie.

Buna ziua
Părinții mei dețin un imobil la care vor sa facă un cadastru. Finanțele nu îmi eliberează certificat fiscal deoarece pe teren figurează alți metri pătrați de construcție, și îmi cer certificat de edificare de la primărie. In hotărârea de consiliu privind eliberarea certificatelor de edificare scrie ca îmi trebuie certificat fiscal la clădirea in cauza.
Unde pot face rectificare pe rol?
Mulțumesc mult