avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 209 soluții astăzi
Forum Activitate adydeni

Activitate adydeni

Răspuns la discuția inregistrare garantie
multumesc pentru raspuns. Ma refeream la facturile de utilitati (gaz, curent, apa, cablu). Dar cred ca inregistrarea ar fi 612=2678.
Răspuns la discuția inregistrare garantie
la rezilierea contractului de inchiriere (cu acordul partilor) - garantia aferenta acestuia a ramas la proprietar in vederea achitarii facturilor de pe ultima luna de chirie....cum inregistrez aceasta in contabilitate? Eu am garantia in contul 2678, dar acum trebuie inchis; si nu stiu care ar fi inregistrarea corecta.
Multumesc anticipat!
Buna ziua
As dori o lamurire in privinta presedintelui unei asociatii de proprietari: vechiul presedinte si-a prezentat demisia. Adunarea generala a fost de acord (nu avea ce face) cu aceasta demisie. S-a ales un nou presedinte. Intrebarea este : unde trebuie sa anuntam aceasta numire a noului presedinte, avand in vedere ca la Tribunal ( au fost facute cererei de chemare in judecata pentru cei care nu si-au platit datoriile) apare numele vechiului presedinte? Multumesc anticipat.
Sa inteleg ca reevaluarile efectuate in cursul anului nu se inregistreaza in contabilitate si la primarie pentru impozit? Am si eu o asemenea situatie: in august 2010 s-a facut o reevaluare a unei cladiri, deoarece este ipotecata si banca a cerut aceasta reevaluare. Eu nu am inregistrat nicaieri aceasta reevaluare. Este ok? mai pot face acum inregistrarea in conta si sa depun la primarie?
Multumesc anticipat
Multumesc pentru raspuns. Asa am gandit nsi eu problema, dar in cazul in care s-a efectuat aceasta modificare in cursul lunii, ce e de facut?
Ma poate lamuri cineva in urmatoarea problema: am un angajat cu timp partial de lucru 2ore/zi si va trece la norma intreaga, 8ore/zi. Cum intocmesc statul de plata pentru acest angajat? Mentionez ca va trece la norma de 8 ore/zi in cursul lunii. Dar in D112 cum o sa-l inregistrez?
Sau mai simplu se face aceasta trecere cu data de 1 a lunii urmatoare?
Multumesc anticipat.
Buna ziua,
Am cumparat o licenta de autocad in anul 2009. In decembrie 2010 a trebuit sa platesc subscriptia licentei pe 1 an. Cum inregistrez in conta aceasta reinoire ( subscriptie) de licenta?
multumesc#-o
nimeni nu ma poate ajuta?
Cum scad marfa de pe stoc pentru care exista sentinta judecatoreasca?
adydeni a scris:

Va multumesc pentru raspunsuri
S-a receptionat intreaga marfa. Nu am inregistrat provizion la sfarsitul exercitiului financiar 2006. Pot inregistra provizion cu ocazia inventarierii stocurilor la sfarsitul exercitiului financiar 2009? Sau las marfa in cotnul 371? dar pana cand?Dupa ce inscriem firma la masa credala, ce se intampla mai departe?
Din punct de vedere contabil nu stiu ce inregistrari as putea face.

Cu ocazia inventarierii patrimoniului la 31 12 2010 pot trece toata marfa pe cheltuiala?
Se evidentiaza si plateste TVA?
sau ce ma sfatuiti sa fac?
multumesc anticipat
Multumesc pentru raspuns.
Dar referitor la contractul de mandat ce contributii se platesc, cine le declara si plateste?