avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1053 soluții astăzi
Forum Activitate AKAJU

Activitate AKAJU

Buna ziua,
Nu ne-au comunicat detaliile legate de suma restanta, ce include, scadenta si daca in cazul platii vor mai fi si alte sume. Nu sunt transparenti absolut deloc!
Nu mi se pare corect!
Noi suntem oameni de buna credinta si am fost mintiti pe fata!
Tot ce am incercat sa facem aici a fost sa intelegem ce se intampla si eventual sa gasim si alte persoane aflate in aceeasi situatie.
Asta a fost tot!
Multumim
Multumesc. Nu este nimic ascuns, problema este ca nu ni se dau prea multe detalii din partea PROVIDENT.
Din partea noastră nu a fost nimic ascuns, ei ascund, din păcate, altfel nu puneam întrebări aici.
Multumesc pentru răspunsuri.

Cabinet de avocat Liliana Grădinaru a scris:

Sa ceara? Poate sa ceara orice. Nu inteleg ce anume urmariti, cre este scopul intrebarilor. Pare undeva ceva ascuns, nu imi e clar...

Inca o intrebare: Provident are dreptul legal sa ceara un certificat de mostenitor de la noi, daca mostenitorii nu suntem in relatii contractuale cu Provident? Multumesc!
la punctul 3. sa inteleg ca am putea refuza preluarea?
nefiind parte din angajamentul de creditare am putea, nu?
Buna ziua si multumesc anticipat pentru un raspuns!
Am urmatoarea situatie cu PROVIDENT:
Cumnata decedata in 14.12.2024, avea credit la Provident, achita ratele lunar in data de 13.
In 13.01.2025 am contactat reprezentantul Provident si i-am solicitat o intalnire, care a avut loc in 14.01.2025. I-am comunicat decesul si am solicitat sa achitam restul datoriei cumnatei la Provident. Ni s-a comunicat ca nu mai are nici o datorie si creditul este inchis, daca achitam doar pe cele 3 saptamani din anul 2025, ceea ce am si facut, pe loc, cash. Plata este trecuta in tabelul"tipic" de rate, dar nu am primit chitanta. Tot dansa ne-a comunicat ca ne vedem peste aproximativ o luna sa ne dea adeverinta de inchidere a creditului.
In 13.02.2025, am solicitat printr-un mesaj de tip SMS trimiterea adeverintei de inchidere.
Ni s-a raspuns ca trebuie sa cerem adeverinta de la sediul central din Bucuresti, personal si a confirmat inca odata ca este inchis creditul.
Am solicitat adeverinta de la sediul central Provident din Bucuresti(noi suntem din Cluj) si ni s-a comunicat ca trebuie sa trimitem certificatul de mostenitor ca sa ne dea adeverinta, fara sa ne comunice rate restante sau situatia creditului.
Ne-am prezentat la un notar solicitand certificatul de mostenitor, i-am prezentat acestuia si situatia cu Provident. Acesta a solicitat Provident situatia iar raspunsul este ca mai sunt de achitat 2900lei.
Acum vin intrebarile noastre:
1. Daca ni s-a comunicat ca este credit inchis atat verbal cat si pe SMS, este posibil sa fi "curs" ratele in continuare de la data decesului pana astazi?
2. Care sunt variantele pe care ni le-ati propune de urmat in continuare?
3. Creditul presupune preluarea automata de catre mostenitori? Ce s-ar intampla sau ce s-ar fi intamplat in cazul in care noi nu aflam ca exista acest credit?
Multumesc mult pentru un raspuns!